دستگاه ورزشی تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که این روزها بسیار رایج و متداول است و در خانه و باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل جایگزینی مناسب برای افرادی است که زمانی برای دویدن در فضای باز ندارند. آسان تر بودن دویدن روی  تردمیل باشگاهی را نمی توان انکار کرد، اما ورزش روی تردمیل به علت سریع بودن آن ممکن است خطر ایجاد کند. بنابراین هر دستگاه تردمیلی باید از استانداردهای ایمنی لازم برخوردار باشد. کلید ایمنی تردمیل یکی از این استانداردها به شمار می رود. هدف این مقاله این است که کلید ایمنی تردمیل باشگاهی را معرفی و نحوه استفاده آن را برای کاربران توضیح دهد. پس در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

نکاتی که باید درباره کلیدهای ایمنی تردمیل باشگاهی بدانید

کلید ایمنی تردمیل را می توان کلیدی تعریف کرد که به وسیله رشته ای نخی در انتهای آن اتصالی با صفحه جلوی تردمیل برقرار کرده است و سوی دیگر آن نیز به فرد متصل شده است. هدف و کاربرد گیره دستگاه تردمیل این است که توقف اضطراری را به کاربر ارائه دهد؛ زیرا بلافاصله بعد از اینکه کلید از جای خود خارج شود، دستگاه متوقف خواهد شد.

 موارد مهمی وجود دارد که برای با استفاده از آنها می توانید از حداکثر ایمنی دستگاه تردمیل اطمینان حاصل کنید. کلید ایمنی دستگاه تردمیل به عنوان یکی از این موارد مطرح می شود.

گیره ایمنی دستگاه تردمیل به عنوان یک ویژگی مطرح می شود که کاربرد آن در توقف اضطراری برای کاربر مربوطه است. در راستای استفاده از دستگاه تردمیل باید به مواردی توجه شود که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • به وجود آوردن ایمنی در دستگاه تردمیل مهم ترین خصوصیت و در واقع کاربرد آن است.
  • بدون کلید ایمنی، کارکرد دستگاه تردمیل با اختلال مواجه خواهد شد. در صورت گم شدن کلید، باید کلید جدیدی خریداری شود و یا برنامه ریزی دستگاه به صورت مجدد توسط متخصص حرفه ای انجام شود.

دلیل نیاز دستگاه تردمیل باشگاهی به کلید ایمنی چیست؟

مواردی که در آنها نیاز به کلید ایمنی احساس می شود عبارتند از:

1) در صورت وجود بچه کوچک در منزل، عملکرد کلید ایمنی اهمیت پیدا می کند. نباید در دسترس کودکان باشد. تنها در مواقع نیاز، آن را مورد استفاده قرار دهید. 

2) در صورت استفاده از دستگاه تردمیل با سرعت بالا و احتمال از دست رفتن تعادل، نیاز به کلید ایمنی احساس می شود. به دلیل اینکه کاهش سرعت دستگاه تردمیل زمان بر است، طی این مدت زمان می توان از کلید ایمنی استفاده کرد. 

دویدن و راه رفتن در فضاهای باز با انجام همین فعالیت ها روی دستگاه تردمیل تفاوت دارد. تمرکز بیشتری برای دویدن روی دستگاه تردمیل مورد نیاز است، زیرا در کل این بازه زمانی، کاربر در یک نقطه ثابت خواهد بود. اگر حواس کاربر تردمیل پرت شود احتمال آسیب دیدگی وجود دارد؛ در این هنگام با دور شدن بدن از دستگاه، کنده شدن کلید ایمنی و توقف تردمیل رخ خواهد داد.

آیا استفاده از دستگاه تردمیل باشگاهی بدون کلید ایمنی امکان پذیر است؟

طراحی اکثر دستگاه های تردمیل به این صورت است که کارکرد آنها بدون کلید ایمنی نخواهد بود. هدف کلید ایمنی در تردمیل این است که کاربر اطمینان حاصل کند که دستگاه می تواند فوری متوقف شود.

اکثر کاربران تردمیل، کلید ایمنی را گم می کنند و با مشکل مواجه می شوند. برای حل این معضل در بازار کلیدهای جایگزین در دسترس است و قابلیت فراهم کردن آن برای کاربران وجود دارد. می توان تردمیل را بدون کلید روشن کرد؛ اما باید توسط یک متخصص حرفه ای انجام شود.

آنچه بهتر است در پایان بدانید

این مقاله با این هدف نگارش و تنظیم شده است که افراد مخاطب از کلید ایمنی دستگاه تردمیل و نحوه عملکرد آن درک و آگاهی بیشتری پیدا کنند. همچنین دلایل نیاز به کلید ایمنی نیز مطرح شد. افراد باید با توجه به نیاز خود در جستجوی یک محصول مناسب باشند. در صورتی که به دنبال کلید دستگاه تردمیل هستید، سازگاری آن با دستگاه را مد نظر قرار دهید.

خرید دستگاه تردمیل باشگاهی از هایپرجیم

برای خریداری دستگاه ورزشی تردمیل می توانید به فروشگاه فروش تردمیل هایپرجیم مراجعه کنید. این فروشگاه، انواع دستگاه تردمیل را در مدل های مختلف به مشتریان ارائه می دهد و متناسب با نیاز مشتری، گزینه های متعددی برای انتخاب در اختیار افراد متقاضی قرار می دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()