بسیاری از افراد وجود دارند که در هنگام دویدن روی تردمیل برایشان سوالی پیش می آید که چه مدت زمانی را باید شروع به دویدن یا راه رفتن روی دستگاه ورزشی کنند؟ مدت زمانی که شما باید روی تردمیل باشگاهی به دویدن بپردازید به برخی ویژگی ها و موارد بستگی دارد که در درجه اول باید آن ها را مورد بررسی قرار دهید و پس از آن مشخص می شود که چه مدت زمانی را نیاز به انجام دادن فعالیت ورزشی روی تردمیل باشگاهی خواهید داشت .

شاید عمل دویدن روی این محصول برای شما امری ساده به نظر برسد اما اگر مدت زمان، سرعت یا حتی شیب مناسبی را برای انجام دادن فعالیت خود انتخاب نکنید، نه تنها نتجیه عالی و خوبی را بعد از انجام دادن فعالیت ورزشی برای شما رقم نمی زند، بلکه ممکن است نتیجه عکسی  را مشاهده کنید. پس در نتیجه اگر می خواهید در مورد این موضوع اطلاعات کافی بدست بیاورید، بهتر است مطالبی که هایپر جیم در خدمت شما قرار می دهد را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

مدت زمان دویدن روی تردمیل باشگاهی به چه عواملی و مواردی بستگی دارد؟

به نظر شما چرا می گویند برای روی دویدن این دستگاه ها باید به برخی عوامل توجه داشته باشید؟ اصلی ترین مواردی که در درجه اول باید به آن توجه کنید میزان وزن افراد است. یعنی باید ببینید که شما فردی چاق یا لاغر هستید؟ هدف شما از دویدن روی تردمیل باشگاهی چیست؟ به خاطر همین موارد است که شما باید اول این موضوعات را با دقت بررسی کرده و سپس مدت زمان مشخصی را شروع به دویدن کنید.

اگر بخواهیم این موضوع را بازتر کنیم، می توان گفت افرادی که برای کاهش وزن خود روی این دستگاه ها شروع به دویدن می کنند باید از سرعتی برخوردار باشند که سبب افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز بدن و همچنین افزایش تعداد تنفس آن ها شود. به همین دلیل همان طور که می دانید با روند رشد این موارد سوخت و ساز بدن شما هم افزایش پیدا می کند و در نتیجه سبب کاهش وزن شما می شود. اما برای وزن کم کردن بر عکس این موضوع است و اگر فردی لاغر هستید و به دنبال حجم دهی یا افزایش وزن خود می گردید، بهتر است برای استفاده از این دستگاه ورزشی با سرعت کم و البته شیب ملایم استفاده کنید.

 برای این دسته از افراد به این دلیل می گویند که نباید از سرعت بالای این دستگاه استفاده کنید زیرا هنگام انجام دادن فعالیت نباید شروع به عرق کردن یا افزایش ضربان قلب شما رخ دهد. این امر سبب لاغر شدن بیشتر شما می شود و نتیجه معکوس را در پایان کارتان مشاهده خواهید کرد.

از آنجایی که این دستگاه را جز دسته فعالیت های ورزشی هوازی طبقه بندی می کننداگر شما به دنبال کاهش وزن خود هستید، باید به مدت ۲۰ دقیقه با سرعت بالا شروع به دویدن روی محصول کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که به هیچ عنوان بدون گرم کردن بدن خود روی این دستگاه شروع به دویدن نکنید زیرا پس از پایان کار ممکن است خطراتی را برای شما به همراه داشته باشد.

 در نتیجه مدت زمان مشخصی که باید برای این فرآیند صرف کنید 40 دقیقه تخمین زده می شود. یعنی ۲۰ دقیقه شروع به گرم کردن و آماده شدن بدنتان برای انجام دادن فعالیت ورزشی روی تردمیل باشگاهی کرده و ۲۰ دقیقه بعدی را روی این دستگاه شروع به دویدن می کنید. توجه داشتن به این نکات کوچک اما مهم و اساسی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام ورزش کردن به آن توجه داشته باشید.

انجام دادن برخی تمرین های ورزشی: درست است که عمل دویدن را روی دستگاه تردمیل در باشگاه انجام می دهید اما می توانید تمرین هایی را برای خود تعیین کنید که بتواند نتیجه هایی را برای بدن شما به همراه داشته باشد. البته جا دارد به این مورد هم اشاره کرد که مربیان باشگاه با توجه به نوع آناتومی بدن شما، میزان وزن و کشش بدنی شما تمرین هایی را برای دویدن روی این دستگاه به شما می دهند که متناسب بدن شما باشد و در نتیجه به هیچ عنوان سعی نکنید که خودتان فعالیت های متفاوتی را روی محصول انجام دهید.

علت این توصیه این است که اگر بیش از حد مجاز شروع به دویدن یا افزایش شیب این دستگاه کنید، ممکن است بدن شما به ناگهان قفل کند و نتواند کشش و عملکرد سریعی از خود را نشان دهد و در برخی شرایط ممکن است که سبب برهم خوردن تعادل شما یا حتی افتادن از روی تردمیل باشگاهی را برای شما به همراه داشته باشد. در نتیجه سعی کنید متناسب با تمرینات ورزشی خود فعالیت داشته باشید نه بیشتر و نه کمتر!

یکی از تمرین هایی که سبب سوخت و ساز و افزایش ضربان قلب شما می شود این است که به مدت بیست دقیقه به صورت آرام روی این دستگاه شروع به راه رفتن کنید و سپس ۱۰ دقیقه بعدی را با سرعت بیشتر اقدام به دویدن کنید. وجود این روتین ورزشی روی دستگاه تردمیل به شما این امکان را می دهد که با سرعت بیشتری شاهد کاهش وزن خود باشید و همانطور که می دانید سبب افزایش ضربان قلب شما می شود و پس از رخ دادن این مورد گردش خون در رگ های شما با فشار بیشتری اتفاق می ا فتد و مصرف سوزانده شدن کالریتان افزایش می یابد. فروش تردمیل در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

کلام آخر

انجام دادن فعالیت های ورزشی با مدت زمان مشخص و معینی می تواند روی عملکرد و روند تناسب اندام شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد و اگر به این مورد توجه نکنید و به عنوان مثال مدت زمان و تعداد ست های متفاوتی را برای انجام دادن فعالیت ورزشی خود استفاده کنید نه تنها در پایان روند ورزشی خود شاهد تغییرات نبوده، بلکه ممکن است نتایج معکوسی را هم مشاهده کنید. تردمیل باشگاهی یکی از چندین محصولات ورزشی هستند که همانند دیگر دستگاه ها برای استفاده از آن باید مدت زمان مشخصی را به کار گیرید و همانطور که در بالا برای شما گفته شد مدت زمان استفاده از این دستگاه به وزن افراد یعنی چاق یا لاغر بودن شما بستگی دارد. سعی کنید قبل از استفاده از این محصول از مربی خود اطلاعات بیشتری در مورد مدت زمان، شیب، سرعت و دیگر موارد پرس و جو کنید که بتواند شما را در این مسیر راحت تر و بهتر راهنمایی کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()