سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ از جمله وسایل مورد نیاز برای استفاده در دستگاه میکرونیدلینگ می باشند. از بهترین برند های کارتریج میکرونیدلینگ می توان از برند دکتر پن نام برد. سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ دکتر پن از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است و جزء محبوب ترین ها در بازار هستند.

سوزن میکرونیدلینگ مدل دکتر پن

سوزن میکرونیدلینگ دکتر پن در نوع بسته بندی تفاوت هایی دارند. کارتریج های سوزن ها از نظر شکلی متفاوت هستند. می توان آن ها را در بسته بندی های مربعی، مستطیلی، دایره ای، خطی و … مشاهده کرد. این کارتریج ها از نظر تعداد سوزن نیز تفاوت هایی دارند که مدل های موجود در بازار ۱، ۲، ۹، ۱۲، ۲۴، ۳۶ و ۴۲ سوزنه هستند که هر کدام از آن ها برای کارایی های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت کیفیت سوزن ها در زمان خرید است. سوزن ها باید استیل و استریل شده باشند و همچنین از طول و قطر یکسانی برخوردار باشند. به طور کلی باید از اصل بودن سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ دکتر پن اطمینان حاصل کرد.

کارتریج های دکتر پن

از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید این است که کارتریج های دکتر پن در اندازه های مختلفی تولید می شوند که با اندازه ۳۶/۱۲/۹/۷/۵/۳/۱ و همچنین با ظرفیت 33 در بازار موجود می باشند. این کارتریج ها، سوزن هایی قابل تنظیم دارند که از نظر عمق و طول تنظیم می شوند. این سوزن ها از 0.25 تا 2.5 قابلیت تنظیم دارند. برای اطلاع از قیمت خرید انواع سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ به سایت دکتر پن اسکین مراجعه نمایید.

ناگفته نماند که اندازه ای که انتخاب می کنید بستگی به اثر آن بر روی پوست دارد. از مزیت های بسیار عالی سوزن میکرونیدلینگ فروشگاه دکتر پن اسکین می توان به نتایج بی نظیر آن ها پس از استفاده اشاره کرد که نهایتا رضایت تمامی مصرف کنندگان را به خود گرفته و برای همین است که به یکی از لوازم زیبایی و بهداشتی معروف تبدیل شده است.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()