دکتر پن از برند های مشهوری است که در زمینه زیبایی و جوانسازی افراد فعالیت می کند. این برند دارای محبوبیت زیادی می باشد؛ به طوری که تمامی استفاده کنندگان از محصولات دکتر پن اسکین دارای رضایت صد در صدی هستند. دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن دستگاهی است که هدف از تولید آن جوانسازی پوست و از بین بردن زخم ها و آسیب های پوستی است. استفاده از دستگاه دکتر پن تاثیر بسیار شگرفی در در درمان و از بین بردن لکه های پوستی، عوارض باقی مانده از جوش و آکنه، همچنین عوارض پوستی ناشی از آفتاب سوختگی و بارداری دارد. اگر تمایل دارید که از دستگاه دکتر پن جهت زیبا سازی پوست خود استفاده کنید باید بگوییم که بهترین انتخاب را انجام داده اید. استفاده از دستگاه برند  دکتر پن این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با هزینه های کم، عملیات زیبا سازی را در منزل خود بدون هیچ گونه عمل جراحی، انجام دهید.

از دیگر دستگاه های برند دکتر پن می توان به اتوی صورت اشاره کرد. اتوی صورت دکتر پن باعث از بین رفتن چروک های پوستی شده و همچنین لکه ها و کک و مک های پوستی را از بین می برد. این محصول با استفاده از فرکانس های مختلف عملیات زیبا سازی را بر روی مناطق پوستی مورد نظر انجام می دهد؛ این به گونه ای است که استفاده از هر فرکانس مخصوص منطقه پوستی خاص می باشد. محصولات دکتر پن متنوع هستند که به معرفی دو مورد آن پرداختیم. جهت خرید سوزن میکرونیدلینگ به سایت دکتر پن اسکین مراجعه نمایید.

سایت دکتر پن اسکین

سایت دکتر پن اسکین از جماعتی تشکیل شده که همگی متخصص و کارشناس در زمینه زیبایی هستند. شعار این افراد، عرضه بهترین وسایل جهت زیباسازی می باشد که تاکنون درخشندگی های زیادی را در این زمینه داشته اند. این افراد با داشتن تجربه های فراوان تلاش کرده اند که کلینیک ها، سالن های آرایشی و زیبایی و همچنین کسانی که به طور شخصی از لوازم زیبایی استفاده می کنند بیشترین بهره برداری را داشته باشند.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()