دوست دارد یک تمرین خصوصی توی خونه به جای باشگاه داشته باشید؟ پس در ادامه همراه با تردمیل آنلاین باشید تا بهترین روش را برایتان بازگو کنیم . اگر می خواهید در هر شرایط و آب و هوایی بدوید، خرید تردمیل برای خانه بهترین گزینه برای شما است.

هرچند تردمیل ها ارزان نیستند و همیشه با بهترین نیت ها خریده می شوند، اما عاقبت بسیاری از تردمیل ها به انباری ختم می شود. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا قبل از هر هزینه اضافی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

چرا باید تردمیل بخریم؟

زمانی که نمی خواهید یا نمی توانید برای ورزش بیرون بروید، تردمیل ها انواع مختلفی از تمرینات هوازی در منزل را در اختیار شما قرار می دهند. از آن جایی که کاردیو برای سوزاندن چربی، کاهش وزن و حفظ سلامتی شما عالی است، داشتن تردمیل در خانه به پایبند بودن برنامه ورزشیتان کمک شایانی می کند.

10 مزیت خرید تردمیل

در زیر چند مورد از ویژگی های مهم برای تهیه تردمیل را برای شما شرح داده ایم.

  1. ورزش کردن در خلوت

در دنیای تناسب اندام را ه های کمی برای رسیدن به اندام ایده آل وجود دارد که به اندازه ورزش در خانه مفید و مؤثر نیستند. از آنجایی که اکثریت افراد با اضافه وزن بالا دیده شدن در مکان عمومی را ترجیح نمی دهند، بنابراین روی  آوردن به یک سری تمرین های سریع و آسان در خانه می تواند راه حل اصلی این مشکل باشد. هرچند که حس دویدن روی تردمیل در خانه مانند حس جاده، خاک یا شن نیست، اما انجام آن راحت تر و ایمن تر است.

  1. استفاده حداکثر از زمان

 تا به حال برای شما اتفاق افتاده که پس از صرف زمان زیادی کار با لپ تاپ بدن شما نیاز به انجام چند حرکت نرمشی داشته باشد، اما شما شرایط محیطی و زمانی مناسبی را برای رفتن به باشگاه نداشته باشید یا شاید خرید لباس مخصوص دویدن برای شما مقدور نباشد، پس اجازه ندهید به خاطر کمبود وقت یا پول از تمرین های تناسب اندام خود جا بمانید.

در نتیجه داشتن تردمیل خانگی تمام بهانه ها را ازبین می برد، پس به جای نشستن روی مبل راحت، همزمان با گوش دادن به کتاب صوتی یا تماشای فیلم از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید و روی تردمیل قدم بزنید.

  1. کاهش وزن

آماده شدن برای پیاده روی در بیرون از خانه و پایبند بودن به برنامه ریزی خود کار دشواری به نظر می رسد، اما تمرین روی تردمیل اگر بهتر از دویدن در بیرون نباشد، می تواند این کار را به همان خوبی انجام دهد.

یک مطالعه اخیر در دانشگاه تگزاس نشان می دهد که ورزش با تردمیل یکی از بهترین ابزارها برای کاهش جدی وزن است، بنابراین اگر در مورد رسیدن به اندام ایده آل خود مصمم و جدی هستید، باید به صورت روزانه و همیشگی تمرین های خود را دنبال کنید.

  1. ورزش در خانه مساوی با صرفه جویی در هزینه ها

خرید تردمیل برای خانه به این معنی است که شما نیازی به پرداخت حق عضویت به صورت ماهانه در باشگاه را ندارید. شما به راحتی در خانه تمرین می کنید و در عین حال در وقت و پول خود هم صرفه جویی می کنید. بدون هیچ قرارداد، هیچ تعهد بلندمدت یا هیچ گونه نگرانی و اضطرابی برای رفتن به ورزشگاه و انجام حرکات ورزشی در کنار آن همه غریبه.

  1. داشتن تمرین خوب در زمان کوتاه

بهترین تمرین ها آن هایی هستند که در مدت زمان کوتاهی از آن نتیجه می گیرید. همراه با تردمیل خانگی مجموعه برنامه هایی ارائه می شوند که می توانید به انتخاب خود از یکی از آن ها استفاده کنید تا در زمان کمتری به حداکثر نتیجه برسید.

  1. ورزش با خانواده یا در کنار خانواده

بسیاری از ما آرزو می کنیم که بیشتر در تحرک باشیم، در این حالت هر تمرینی باعث پیشرفت ما خواهد شد. یکی از محبوب ترین روش ها خرید یک تردمیل آنلاینچک است. آن را روبروی تلوزیون قرار بدهید و برنامه موردعلاقه خود را پخش کنید. همزمان تردمیل را روشن و روی آن راه بروید. به همین راحتی 1 ساعت بیشتر در روز ورزش می کنید.

در کنار همه این ها اعضای خانواده را هم تشویق کنید. هرچند فعالیت روزانه شما و مصمم بودن به برنامه تان خودش عامل اصلی تشویق شدن افراد خانواده به داشتن فعالیت منظم به صورت روزانه است. همچنین افراد خانواده می توانند همزمان با راه رفتن روی تردمیل از تلفن، آی پد یا هر وسیله ای که در طول روز مورد استفاده قرار می دهند، استفاده کنند.

  1. حتی در زمستان هم خوش هیکل باشید

زمستان، ورزش و سرما؟ دشوارترین کار همین است که باید در زمستان در هوای سرد ورزش کنیم. چند درصد از مردم اینکار را انجام می دهند؟ حتی بسیاری به خاطر حساسیت های فصلی بیشتر در معرض سرماخوردگی قرار دارند. حالا تصور کنید این حجم از هوای سرد وارد ریه شما شود، به طورحتم مریضی سختی پیش روی شماست و به دنبال آن ناتوانی در انجام کارهای روزمره تان.

حتی عده ای هم آن قدر از فضاهای عمومی می ترسند که نمی توانند پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند. مدام در حال مرور کردن حوادث بدی که ممکن است برایشان اتفاق بیفتد هستند، بنابراین نه تنها لذتی از ورزش نمی برند بلکه چون ذهن آن ها آمادگی لازم برای انجام تمرین  ها را ندارد، به نتیجه مطلوبی هم در تناسب اندام خود نمی رسند.

در نتیجه اصلی ترین بهانه شما برای فرار از ورزش در زمستان سرما است که با داشتن تردمیل خانگی در طول سال و چه در سرما و چه در گرما شرایط انجام تمرین ها را برای شما فراهم می شود.

  1. ایجاد استقامت

تردمیل خانگی یک روش راحت و اثبات شده برای ایجاد استقامت است. بهترین راه این است که به آرامی شروع کنید و کم کم مدت زمان جلسات تمرینی خود را افزایش دهید. همین طور می توانید به تدریج شیب تردمیل را نیز افزایش دهید تا میزان اسقامت خود را بالا ببرید. این کار به افزایش میزان کالری که در هر تمرین می سوزانید هم کمک می کند.

  1. قوی تر شدن

را ه های زیادی برای رسیدن به تناسب اندام در خانه وجود دارد مانند انجام حرکات یا استفاده از تردمیل، اما بهترین راه دویدن روی تردمیل است. دویدن نیاز به آموزش یا شرکت در کلاسی ندارد و همه می دانند چگونه راه بروند یا چگونه بدوند. بنابراین با خیال راحت و بدون هیچ شک و شبهه ای می توانید به تمرین خود ادامه دهید.

  1. بهبود تناسب اندام قلبی-عروقی

با این که تناسب اندام قلبی عروقی باید یکی از مهم ترین دغدغه های ما باشد، اما بیش از همه چیز نادیده گرفته می شود. ضعیف بودن تناسب اندام قلبی عروقی به مرور زمان باعث ایجاد بیماری های دیگر می شود. با بالا رفتن سن و نمود بیماری هایی مانند دیابت و فشارخون بالا تا خطر سکته همه و همه در نتیجه بی توجهی به نیاز اندام های درونی هستند.

یکی از محبوب ترین تمرین ها برای کسانی که به دنبال شروع یک برنامه ورزشی جدید هستند، پیاده روی است که تردمیل خانگی آسان ترین روش برای ایجاد این عادت خوب است.

معایب خرید تردمیل

  • گاهی قیمت یک دستگاه تردمیل با توجه به نیازهای شما می تواند خیلی گران باشد.
  • ممکن است سطح دارای بالشتک تردمیل ضربه های شدیدی به کمر وارد کند یا به مفاصل لگن، زانو و مچ پا فشار وارد کند.
  • تردمیل ها فضای زیادی را اشغال می کنند و به طور معمول جمع نمی شوند. (چیزی بین 91 تا 182 سانتی متر ).
  • تردمیل هم مانند سایر تجهیزات کامپیوتری و دارای برنامه برای تعمیر نیاز به متخصص دارد.
  • برخی از تردمیل ها داری موتورهایی با صدای بلند هستند که ممکن است با سایر فعالیت های شما تداخل ایجاد کند.
  • ممکن است بعد از مدتی از تردمیل خسته شوید چرا که تردمیل ها نوع محدودی از ورزش را ارائه می دهند. تنها پیاده روی و دویدن به صورت آهسته یا تند با این دستگاه قابل انجام است.

در آخر

امروزه ورزش کردن با پیشرفت علم و در دسترس بودن بیشتر وسایل و ابزارها به کاری لذت بخش تبدیل شده است. همین طور اکثریت افراد به دنبال روش هایی برای گنجاندن تمرین های ورزشی در بین برنامه های روزانه خود هستند. در این میان وضعیت افراد پرمشغله یا افرادی که برنامه زمانبندی دقیقی ندارند پیچیده تر است. فروش تردمیل خانگی توسط این مرکز با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

یکی از بهترین راه حل ها برای پایبند بودن به تمرینات و برنامه های ورزشی خرید تردمیل است که دراین مقاله مزایا و معایب اینکه چرا باید تردمیل بخریم را بررسی و به صورت کلی توضیح دادیم. این مقاله اولین سری از مقاله های خرید تردمیل از تردمیل آنلاین است که به شما پیشنهاد می کنیم برای تصمیم گیری بهتر سری های بعدی را هم مطالعه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()