اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای لاغری خود به صورت مداوم از تردمیل باشگاهی استفاده کرده اید، اما تاکنون نتوانسته اید هیچ گونه تغییری در زمان و سرعت خود بدهید، حتماً در این راه دلسرد شده اید. در این هنگام است که  تردمیل باشگاهی را برای لاغری و کالری سوزی خود موثر نیافتید، اما نگران نباشید ما در این مقاله راهکارهایی را در رابطه با استفاده از تردمیل باشگاهی ارائه می دهیم.

شما می توانید با رعایت این نکات از تردمیل خسته کننده و طاقت فرسا یک جلسه چربی سوزی بسازید و بدانید که با تمرین و ممارست به وزن ایده آل خود خواهید رسید.

داشتن برنامه ترکیبی مناسب در استفاده از تردمیل باشگاهی

بی شک همه ما نقش ورزش در چربی سوزی و لاغری را می دانیم. بنابر تحقیقات انجام شده زمانی که ما بخواهیم چربی سوزی داشته باشیم، باید کالری بیشتری بسوزانیم که برای این کار باید شدت و مدت ورزش را بیشتر کرد.

شاید این مسئله برای شما سخت باشد. هنگامی که فرد به ماکزیمم ضربان قلب خود می رسد، دیگر انرژی برای ادامه ورزش ندارد و نمی تواند تایم خود را طولانی تر کند. الگوی مناسبی برلی این کار وجود دارد. هنگامی که شما مثلاً روزی نیم ساعت از تردمیل باشگاهی خود استفاده می کنید، سعی کنید همان نیم ساعت دویدن خود را با سرعت بیشتری انجام دهید و بعضی از روزها طولانی تر و کندتر انجام دهید و رفته رفته تا یک ساعت پیش بروید.

پیدا کردن سرعت مناسب

فواصل زمانی در ورزش کردن یکی از بهترین راه ها برای چربی سوزی است. تحقیقات نشان داده است که کسانی که 5 دقیقه با سرعت بالا ورزش می کنند. سپس 10 دقیقه با سرعت کم وزش می کنند، در پایان روز چربی سوزی آنها بیشتر از افرادی هست که همین تایم را با سرعت یکنواخت ورزش کرده اند.

پس نوسان در سرعت ورزش و استفاده از تردمیل باشگاهی می تواند ما را هر چه سریع تر به وزن ایده آل برساند. طبق تحقیقات نیز هر چقدر خودمان را دیرتر خسته کنیم و بتوانیم پیوستگی در ورزش را حفظ کنیم بهتر است.

شیب مناسب خود را انتخاب کنید

در انتخاب شیب مناسب خود باید دقت کنید به حدی نباشد که دچار آسیب شوید. این گفته درست است که هر چقدر شیب بیشتر باشد، کالری سوزی نیز بیشتر است. استفاده از شیب نیز همانند سرعت باید در فواصل زمانی منظم باشد.

هنگامی که از تردمیل باشگاهی برای پیاده روی استفاده می کنید باید به این نکته دقت کنید که همانند مسیر جاده ای شما مسیر صاف را طی می کنید و حتی گاهی ممکن است از تپه ها بالا و پایین بروید.

طولانی کردن زمان ورزش

گاهی برایتان پیش آمده است که چند ساعت پیاده روی کرده باشید ولی در نظرتان برایتان به اندازه یک الی دو ساعت بوده است. همیلتون که یک فزیولوژیست ورزشی است نیز می گوید: سعی کنید به طور پیوسته و به مرور زمان تایم خود را طولانی تر کنید.

انجام روزانه این تکنیک توصیه نمی شود، اما به مرور باعث کالری سوزی بیشتر می شود، پس سعی کنید زمان استفاده از تردمیل باشگاهی خود را افزایش دهید.

انجام تمرینات دیگر

تحقیقات نشان می دهد که استفاده از یک الگوی ورزشی همیشه مناسب نیست. اگر شما به دنبال لاغری و چربی سوزی هستید بهتر است در کنار استفاده از تردمیل از ورزش های دیگر مثل ورزش های کششی، استقامتی و غیره استفاده کنید.

انجام حرکات مختلف

برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از تردمیل باشگاهی خود داشته باشید، بهتر است فقط روبه جلو حرکت نکنید. حرکت به سمت عقب موجب تقویت عضلات پای شما می شود و نیز برای تست تعادل شما نیز کاربرد دارد. اینگونه حرکات تعداد بیشتری از اعضا را درگیر می کند و در نتیجه کالری سوزی بیشتر می شود.

در انجام حرکات نیازی نیست سرعت شما بالا باشد. همچنین می توانید هنگامی که از تردمیل استفاده می کنید از دمبل و وزنه هم استفاده کنید. این کار در طولانی مدت توصیه نمی شود، اما نقش مهمی در چربی سوزی داردو شما می توانید به مرور وزنه ها را سنگین تر کنید.

برای تنوع بیشتر شما می توانید استفاده از تردمیل را به باشگاه اختصاص دهید و به حرکات دیگر روی آورید. این کار اسباب تشویق و پیشرفت شما را فراهم می کند.

استفاده از تجهیزات دیگر تردمیل

بعضی از تردمیل های باشگاهی چند منظوره هستند. برخی از آنها با داشتن ویبراتور به از بین بردن بیشتر چربی ها کمک می کنند. شما می توانید در کنار ورزش از رژیم غذایی مناسب نیز استفاده کنید و بیشتر نتیجه بگیرید. فروش تردمیل توسط مراکز مختلف انجام می گیرد. 

کلام آخر

امروزه تردمیل ها بخش جداناپذیری از باشگاه های ورزشی هستند و چون از دسته ورزش های هوازی هستند، نقش موثری در چربی سوزی دارند. با استفاده از تردمیل باشگاهی و نکاتی که گفته شد شما میتوانید به مرور زمان به وزن ایده آل خود برسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()