کسانی که عاشق دویدن هستند، از دویدن روی تردمیل روی بر می گردانند چون فرهنگ و اساس دویدن، خارج از خانه و در فضایی بازی است که در آن هوای تازه وجود دارد. اگر شما خوش شانس باشید و در فضایی زندگی کنید که نزدیک آن پیست یا پارک برای دویدن وجود داشته باشد، از لذت دویدن در فضای باز بهره مند می شوید.

اما همه از این شانس برخوردار نیستند. کسانی که این شانس را ندارند، مجبور به خرید تردمیل و دویدن در خانه می شوند، اما هنگام  خرید تردمیل یک سری نکات مهم و ضروری وجود دارد که باید رعایت شوند تا اشتباهی رخ ندهد.

ممکن است هنگام خرید تردمیل یک سری اشتباهات رایج اتفاق بیفتد. اما ما در این مقاله این اشتباهات را معرفی می  کنیم که به شما کمک کنیم از وقوع آن  ها جلوگیری کنید؛ پس در ادامه با هایپر جیم همراه باشید.

اشتباهات رایج در خرید تردمیل

همان طور که در بخش قبلی گفتیم، هنگام خرید تردمیل ممکن است دچار یک سری اشتباهات شوید که شما را از خرید مناسب طبق شرایط موردنظرتان دور می کند. در این بخش درباره این اشتباهات توضیح خواهیم داد.

اجازه ندهید ظاهر تردمیل فریبتان دهد

زمانی که به تردمیل های مختلف نگاه می کنید، گول ظاهرشان را نخورید. ظاهر تردمیل ها به گونه ای طراحی شده اند که نظر شما را به خود جلب کنند و باعث شوند به این فکر کنید که این تردمیل بهترین دستگاه موجود در بازار است.

در واقع، ظاهر تردمیل ها جز کم ارزش ترین فاکتورهایی است که موقع خرید باید به آن ها توجه کرد؛ زیرا اغلب تردمیل های بی کیفیت ظاهر مناسبی دارند. متاسفانه بعضی اوقات ظاهر زیبای تردمیل ها باعث فراموش شدن فاکتورهای مهم تر آن می شود.

بهتر است تردمیل به جای ظاهری زیبا، موتور کوچک دورانی داشته باشد یا از سنسور اندازه گیری ضربان قلب برخوردار باشد، این موارد، نکات و ویژگی های مهم تردمیل هستند که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید.

گول قدرت موتور تردمیل را نخورید

گران ترین قسمت تردمیل برای تعمیر، موتور آن است. بعضی از شرکت های سازنده تردمیل سعی بر این دارند که با نشان دادن اوج قدرت موتور آن، توجه شما را جلب کنند. به این ترتیب شما فکر کنید که تردمیل مدنظرتان، قوی ترین تردمیل موجود است. اما چیزی که شما نمی دانید این است که مقیاس اندازه گیری قدرت موتور دو نوع دارد:

  • اوج قدرت موتور، بالاترین قدرتی است که تردمیل در آن می تواند حرکت کند، اما این قدرت برای مدت طولانی پایدار نخواهد بود و بعد از مدتی موتور بیش از اندازه داغ می کند.
  • قدرت موتور مداوم، قدرتی است که تردمیل در آن یک سره حرکت می کند. پس این مقیاس دقیق تر از مقیاس قبلی است.

بنابراین بهتر است قبل از خرید تردمیل، تفاوت این دو مقیاس را بدانید و سپس درباره خرید تصمیم گیری کنید.

مهم ترین فاکتور، سلامتی شماست

خرید تردمیل نوعی سرمایه  گذاری روی سلامت شماست؛ پس باید هنگام خرید بسیار دقت داشته باشید و تردمیل های ارزان و بی کیفیت نخرید، زیرا ممکن است باعث آسیب رسیدن به مفصل های شما شود. ممکن است بعضی از تردمیل های با کیفیت را با قیمتی ارزان تر هم پیدا کنید، اما یادتان باشد که بعضی وقت ها در واقع هزینه ای که می کنید بابت نام برند است و این به معنی با کیفیت بودن کالایی که می خرید، نیست.

به نیازهای تمرینی خود نیز توجه داشته باشید

زمانی که برای خرید یک تردمیل برنامه ریزی می کنید، درباره تمام ویژگی هایی که یک تردمیل مناسب باید داشته باشد فکر می کنید و به تمامی جزئیات تردمیل نگاه می کنید؛ اما به خود و نیازهایتان هیچ توجهی ندارید.

از این دستگاه چه استفاده ای می خواهید کنید؟ می خواهید روی آن بدوید یا راه بروید؟ آیا از شیب آن استفاده می کنید یا همیشه روی سطح صاف آن تمرین کنید؟ این ها سوالاتی هستند که هنگام خرید تردمیل باید از خودتان بپرسید و باید به خواسته ها و نیازهای تمرینی خود نیز توجه کنید.

کلام آخر

استفاده از تردمیل یکی از راه های مناسب برای ورزش در خانه است. اما هنگام خرید تردمیل باید به نکات بسیار مهم و ضروری توجه کنید که در انتخاب خود دچار مشکل نشوید. در این انتخاب ممکن است بعضی وقت ها دچار اشتباه شوید، اما راه های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا از وقوع اشتباه جلوگیری کنید.

در این مقاله ما به معرفی این اشتباهات رایج پرداختیم که به شما کمک کنیم هنگام خرید تردمیل باشگاهی دچار این اشتباهات نشوید و مناسب ترین تردمیل را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()