آیا به دنبال سریع ترین راه برای چربی سوزی هستید؟ تا بحال از اسکی فضایی استفاده کرده اید؟ برای آشنایی با اسکی فضایی باشگاهی و فواید بسیار عالی آن با هایپرجیم همراه باشید و به مطالعه مزایای این دستگاه بپردازید.

آشنایی با اسکی فضایی باشگاهی

این دستگاه بسیار ارزشمند، از ایده آل ترین وسایل ورزشی خانه و باشگاه است. با کمک این دستگاه شما می توانید به سرعت چربی های خود را نابود کنید. ساختار این دستگاه دقیقا مانند اسکی کردن روی برف است، اما با این تفاوت که سرعت، درجه سختی و استفاده کردن یا نکردن دسته های مخصوص همگی تحت اختیار شما خواهد بود.

مزایای استفاده از اسکی فضایی باشگاهی

این دستگاه مکانیکی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

کاهش وزن چشمگیر

اگر به فکر سلامتی خود هستید اما زمان کافی برای انجام ورزش های گوناگون ندارید، استفاده از اسکی فضایی باشگاهی یکی از بهترین و ایده آل ترین روش ها به شمار می رود. با کمک این دستگاه شما می توانید در کمترین زمان ممکن کاهش وزن چشمگیری داشته باشید؛ که البته کوتاه یا بلند شدن این زمان به تمرینات و شدت آن بستگی دارد.

چون این دستگاه به گونه ای قدم زدن یا کوهنوردی را بازسازی می کند و سختی فعالیت های ورزشی را دقیقا مثل یک کوهنوردی واقعی تداعی می کند شما می توانید میزان سوزاندن کالری بیشتری نسبت به بقیه دستگاه های ثابت ورزشی داشته باشید.

همچنین تمرکز این دستگاه بر عضلات پا است؛ هرچه بیشتر تمرینات متمرکز گا داشته باشید میزان ترشح تستسترون بدن شما بیشتر می شود که در نهایت به چربی سوزی بیشتر و کاهش وزن ختم می شود.

ایمن برای مشکلات مفصلی

نحوه قرارگیری پا روی این دستگاه به گونه ای است که از بروز هر فشار اضافی بر مفاصل جلوگیری می کند. برخلاف دیگر دستگاه های ورزشی ثابت، اسکی فضایی باشگاهی برای افرادی که آسیب دیدگی های مفصلی دارند گزینه بسیار عالی برای تمرینات به حساب می رود.

تقویت عضلات شکمی

با استفاده از تمرینات خاص شما می توانید حین ورزش کردن با این دستگاه عضلات شکم خود را هم تمرین دهید. با هماهنگ شدن گام برداری و استفاده از عضلات شکم یا کمر شما می توانید هم در قسمت شکمی چربی های خود را آب کنید و هم به تقویت آن ها بپردازید.

کنترل شدت تمرین

همانطور که گفتیم شدت تمرین با این دستگاه کاملا در اختیار شما است. با افزایش شدت تمرین در بازه های زمانی کوتاه می توانید به تناسب اندام خود کمک بسیاری بکنید. هر چقدر میزان شدت فعالیت بیشتر باشد نتیجه بهتری در زمان معین کسب خواهید کرد. اما به خاطر داشته باشید که از بیشینه توانایی جسمی خود فراتر نروید تا از بروز هرگونه عوارضی جلوگیری کنید.

پیشگیری از صدمات

بخاطر تحت کنترل بودن حرکات شما هنگام استفاده از دستگاه میزان حوادثی که به صدمات منجر می شود بسیار کاسته شده؛ شاید می توان گفت که هیچ آسیبی به فرد ورزشکار یا آسیب دیده نخواهد رسید. اسک فضایی باشگاهی از ایمن ترین دستگاه های تمرینات رزشی است پس جای نگرانی نخواهد بود.

افزایش توانایی و قدرت جسمی

با استفاده از درجه سختی دستگاه شما می توانید تمرینات مقاومتی برای خود در نظر بگیرید. تمرینات مقاومتی به قدرت جسمی و توانایی جسمی شما کمک بسزایی می کند. هر چقدر میزان استفاده شما از درجه سختی بیشتر باشد پس از گذشت زمان بدن شما قوی تر می شود. پس اگر به فکر به چالش کشیدن خود هستید به شما پیشنهاد می دهیم که همیشه از درجه سختی استفاده کنید و پیشرفت کنید.

در خانه ورزش کنید

با خرید اسکی فضایی شما دیگر نیاز به باشگاه ورزشی ندارید. همچنین می توانید برای استفاده بهینه از زمان کم موجود در طول روز بهترین استفاده را با تمرین کردن به وسیله این دستگاه داشته باشید.

معکوس گام بردارید

به تازگی دانشمندان بعد از تحقیقات انجام شده متوجه شدن که گام برداشتن به سمت عقب چندین برابر قدم زدن معمولی کالری می سوزاند. چه بهتر که با این دستگاه به این نوع تمرین بپردازید. تمامی اسکی فضایی باشگاهی به کونه ای طراحی شدند که فرد ورزشکار می تواند در جهت عکس هم گام بردارد. حال تصور آن را داشته باشید که در حالت اعمال کردن درجه سختی به عقب گام بر میدارید.

هرچه بیشتر در حالت معکوس گام بردارید بیشتر می توانید کالری بسوزانید. معکوس گام برداشتن نه تنها به کاهش وزن شما کمک می کند، بلکه عضلات کمر و پاهای شما را به شدت قوی می سازد.

جمع بندی

اگر به فکر خرید چنین دستگاهی هستید تامل نکنید و حتما یک اسکی فضایی باشگاهی برای خود در نظر بگیرید. برای سریعتر به نتیجه رسیدن فعالیت های چربی سوزی، استفاده از این دستگاه از الزامات به شمار می رود. اسکی فضایی از مناسب ترین دستگاه ها برای افرادی است که دچار آسیب دیدگی های مفصلی هستند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()