زغال لیمو سکه ای از دیگر انواع زغال رایج در بازار به شمار می رود. مراکز تولیدی زغال لیمو به منظور سهولت در بکارگیری ذغال، توانسته اند فرآیند تولید زغال را به صورد زغال لیمو سکه ای انجام دهند. افرادی که از لوازم استعمال دخانیات استفاده می کنند، می توانند جهت تهیۀ آتش مورد نیاز اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای نمایند. از ویژگی های بارز زغال لیمو می توان به تولید بوی مطبوع، داشتن انسجام، کیفیت بالا و ... اشاره نمود. امروزه راه اندازی خطوط تولید زغال لیمو سکه ای توانسته شرایط استفاده از زغال را برای افراد راحت تر از قبل نماید چون دمای یکنواخت و منسجمی را برای ایجاد حرارت فراهم می آورد.

مجموعۀ سالار سوز جنوب برای جلب رضایت مشتریان، توانسته موفق به عرضۀ انواع زغال لیمو منجمله زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو قلمی، زغال لیمو کبابی و ... گردند. امکان سفارش کیلویی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

خرید زغال لیمو سکه ای ارزان

زغال لیمو سکه ای از میان زغال های تولیدی به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع زغال به شمار می رود. افراد زیادی خواستار تهیۀ این نوع زغال جهت تأمین حرارت و آتش مورد نیاز برای پخت غذا می باشند. سوختن آرام و به صورت یکنواخت یکی از خواص بارز ذغال لیمو سکه ای به شمار می رود. این نوع زغال از دوام بالایی برخوردار است و بدون جرقه است و گازهای سمی از خود تولید نمی کند که موجب سردد گردد. فروش زغال کبابی از طریق سایت انجام می گیرد. 

تعدد راه اندازی خطوط تولید زغال لیمو، باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند زغال لیمو سکه ای مورد نیاز خود را به صورت کیلویی، به میزان مصرفی که دارند از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب تهیه نمایند.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()