جاروبرقی از جمله لوازم خانگی پرکاربرد محسوب می شود چون به منظور نظافت محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود. از اجزای مهم جاروبرقی می توان به پاکت جاروبرقی، موتور، فیلتر هوا و لوله مکش زباله اشاره نمود. شرکت های سازندۀ جاروبرقی توانسته اند با پیشرفت تکنولوژی جهت ساخت قسمت های مختلف دستگاه از متریال با کیفیت استفاده نمایند. فروش پاکت جاروبرقی در دو دسته بندی اصلی صورت می گیرد که می توان به پاکت جارو برقی یکبار مصرف و دائمی اشاره نمود. این اتفاق بر اساس روند تولید شرکت های سازندۀ جاروبرقی در سطح جهانی می باشد. به عبارتی پیشرفت فناوری موجب شده تا روش های جدیدی جهت افزایش بازدهی و توان جاروبرقی به کار گیرند. استفاده از پاک جاروبرقی یکبار مصرف با خاصیت آنتی باکتریال موجب این اتفاق بزرگ شده است.

فروشگاه همتا به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع پاکت جاروبرقی در مدل های مختلف فعالیت دارد و بر اساس برند و مدل های متفاوت جاروبرقی توانسته اند امکان خرید پاکت جاروبرقی دائمی و یکبار مصرف را برای مشتریان فراهم سازند.

نکات مهم تعیین قیمت پاکت جاروبرقی

عوامل متعددی بر روی قیمت پاکت جاروبرقی تأثیرگذار می باشد که می توان به سایز و مشخصات فنی تولید کیسه جاروبرقی اشاره نمود. در زمان خرید پاکت جاروبرقی باید توجه ویژه نسبت به مدل و برند جاروبرقی داشته باشید چون شرکت های سازندۀ جاروبرقی متناسب با حجم موتور توانسته اند طراحی پاکت جاروبرقی را انجام دهند. بنابراین در انتخاب کیسه جاروبرقی یکبار مصرف باید به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید. در حال حاضر پشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا امکان خرید پاکت جاروبرقی آنتی باکتریال برای جایگزین نمودن با کیسۀ فابریک جاروبرقی فراهم باشد. اگر به دنبال خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف و یا دائمی استاندارد و با کیفیت مانند خرید پاکت جاروبرقی الکترولوکس ، ناسیونال، پاناسونیک، ال جی، بوش و ... هستید، می توانید نگاهی به سایت فروشگاه اینترنتی همتا داشته باشید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()