سبک زندگی امروز خرید تردمیل را برای مردم تبدیل به یک دغدغه کرده و تردمیل در اکثر خانه ها بدل به یک عضو جدایی ناپذیر شده است. کمبود زمان و ساعات کاری بالا فرصت رسیدگی به جسم را از ما گرفته  است. در چنین شرایطی قیمت تردمیل بدل به یکی از دغدغه های مردم می شود.

اگر نمی دانید چگونه تردمیلی خریداری کنید و با قیمت های آن آشنا نیستید، با ما همراه باشید که با عوامل تاثیرگذار بر قیمت تردمیل آشنا شوید. در این صورت می توانید تردمیل مناسب خود را تهیه کنید.

۱. قدرت

یکی از مواردی که به هنگام خرید تردمیل باید به آن توجه کنید، میزان قدرت آن است. این ویژگی در ارتباط با نیاز شما است و همینطور رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. هرچقدر قدرت بالاتر باشد، قیمت نیز افزایش می یابد.

برای اندازه گیری قدرت تردمیل از اسب بخار استفاده می کنیم. همانطور که ذکر شد، قدرت بستگی به نیاز شما دارد. اگر قصد دارید ساعات کمی روی این وسیله بدوید، مسلما به تردمیلی با قدرت کمتر نیاز خواهید داشت و اگر حرفه ای و سنگینتر ورزش می کنید، تردمیلی با قدرت بالاتر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

البته این نکته را هم باید ذکر کنیم که تردمیل های با قدرت بالا توانایی تحمل افراد سنگین وزن را دارند. وقتی حرف از قدرت موتور می زنیم، در واقع پای تردمیل های موتوری به میان می آید.

انواع دیگری از تردمیل ها، به نام تردمیل های دستی، در بازار موجود هستند که نیازی به موتور ندارند و با برق کار نمی کنند. قیمت آنها نسبت به انواع موتوری مقرون به صرفه تر است.

۲. اندازه تخته

تخته تردمیل ها در اندازه های متفاوتی طراحی می شود که با توجه به نیاز خود اندازه مناسب خود را انتخاب می کنید. تخته همان سطحی است که شما روی آن می دوید. هر چقدر تخته بزرگتر باشد، قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر فردی هستید که قد بلند دارید و به هنگام دویدن گام های بلند برمی دارید، یک تردمیل با تخته بزرگ و عریض مناسب شما خواهد بود. در صورتی که اهل پیاده روی و حرکت های سبک هستید، احتیاجی به هزینه بالا برای تردمیل ندارید.

۳. کنسول تردمیل

از مهمترین عوامل تاثیرگذار دیگر در خرید تردمیل و قیمت آن کنسول یا صفحه نمایش آن است . کنسول قسمتی است که از طریق آن تردمیل و امکانات آن کنترل می شوند . اندازه بزرگتر کنسول، قیمت آن را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.

۴. وزن

عامل چهارم در تعیین قیمت خرید تردمیل خانگی مقدار وزنی است که می تواند تحمل کند. تنوع زیادی در انواع تردمیل ها با در نظر گرفتن این ویژگی وجود دارد. تردمیل های ارزان قیمت تر می توانند کمتر از از ۲۵۰ پوند را تحمل کنند. دستگاه های گران قیمت تر توانایی تحمل ۴۰۰ پوند را دارند.

۵. گارانتی

گارانتی عامل دیگری است که قیمت تردمیل را متغیر می کند. طول مدت گارانتی و مواردی که گارانتی شامل آن می شود، به هنگام خرید باید در نظر گرفته شوند . هرچقدر گارانتی طولانی مدت تر باشد و شامل بخش های بیشتری از تردمیل شود، افزایش قیمت در پی خواهد داشت.

عوامل دیگر

عوامل دیگری که در خرید یک تردمیل بر قیمت آن تاثیرگذار خواهند بود، اندازه ابعاد آن و قطر غلطک آن است. قطر بیشتر در غلطک، فشار وارد شده بر تخته را بیشتر تحمل می کند.

تکنولوژی به کار رفته در تردمیل را به هنگام خرید در نظر بگیرید که شامل وای فای، صفحه قابل لمس، بلوتوث، پنکه های خنک کننده و اسپیکرها می شود.

در پایان

ما حصل آنچه که در هایپرجیم گفته شد این است که اگر قصد خرید تردمیل دارید، ابتدا نیازهای خود را در نظر بگیرید. سپس امکانات تردمیل مورد نظر را بررسی کنید. امکانات یک تردمیل نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارند. بنابراین، با دقت ویژگی های آن را مرور کنید، چون ممکن است به همه آنها احتیاج نداشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()