با روی کار آمدن دستگاه های ورزشی افراد زیادی تمایل پیدا کردند که از این محصولات برای خانه خود استفاده کنند و اقدام به خریداری آن ها کردند. با توجه به اینکه مدل های مختلفی در بازار وجود دارد باید در هنگام فروش تردمیل به این مورد توجه داشته باشید محصولی را انتخاب کنید که از اصالت ویژه ای برخوردار باشد. برای انتخاب درست سعی کنید بدانید به چه نکاتی باید توجه داشته باشید. به عنوان مثال توجه داشتن به ویژگی  و آپشن های این دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است که به شما در این مسیر کمک بسیار زیادی می کند. اگر می خواهید از محصول انتخاب شده خود رضایت کافی را داشته باشید، باید مقاله ای که هایپر جیم برای شما در ادامه ارائه می دهد را با دقت مطالعه کنید.

5  نکته مهم برای تشخیص اصالت کالا تردمیل

از آنجایی که بوسیله این دستگاه ها روی تناسب اندام و روتین ورزشی خود سرمایه گذاری می کنید بهتر است محصولی را انتخاب کنید که دارای طراحی استاندارد و مطمئنی نیز باشد. در ادامه به چند مورد از این موارد اشاره خواهیم کرد.

فروش تردمیل به صورت موتوردار یا مکانیکی: شاید با این موضوع آشناییت نداشته باشید اما بهتر است بدانید که این دستگاه ها به دو صورت مکانیکی و برقی روانه بازار شده اند. همانطور که از اسم این دو محصول پیدا است در دسته مکانیکی شما باید به همراه فعالیت و جنب و جوش بدنی خود این محصولات را به حرکت در بیاورید که این محصولات از موتورهایی برخوردار نیستند. اما در دسته برقی یا موتوردار دیگر نیازی نیست برای روشن کردن آن قدرت بدنی ویژه ای را صرف کنید. تنها کافی دستگاه ورزشی خود را به برق زده و پس از آن شروع به انجام دادن روتین ورزشی خود کنید. اگر بخواهیم یکی از مزیت های تردمیل مکانیکی را برای شما در مورد اصالت آن بسنجیم، می توان گفت که این محصولات بدلیل نداشتن موتور نسبت به دستگاه های برقی از صدای کمی برخوردار هستند و به عبارت دیگر صدایی را از خود بروز نمی دهند. تنها ایرادی که در این دستگاه مشاهده خواهید کرد این است که اگر تازه کار هستید و می خواهید از این دستگاه استفاده کنید، ممکن است کار کردن با این وسیله برای شما کمی دشوار باشد زیرا باید همه کارهایی اعم از سرعت و شیب این دستگاه را به بوسیله قدرت بدنی خود انجام دهید.

ابعاد دستگاه: اگر در هنگام فروش تردمیل به دیگر محصولات این دستگاه های ورزشی نگاهی بیندازید، متوجه سایز و ابعاد مختلف آن خواهید شد یکی از دلایلی که شما می توانید اصالت این کالاها را تشخیص دهید ابعاد استاندارد و مناسب و آن ها به حساب می آید. با توجه به اینکه ابعاد مختلفی با توجه به شرایط مختلف افراد ارائه شده است شما باید به نیاز و عملکردی که از این دستگاه ها خواستار هستید توجه داشته باشید.

به عنوان مثال می توان گفت که دستگاه های ورزشی تردمیل خانگی به دلیل آنکه باید در یک محیط و فضای کوچک تری قرار بگیرند از ابعاد متوسط و کوچکتری نیز برخوردار هستند که مخاطبان می توانند بدون داشتن دغدغه فضای اندک از این محصولات برخوردار شوند. اگر بخواهید ابعاد این محصولات را در نظر بگیرید باید به این نکته توجه داشته باشید که محصولی را انتخاب کنید که از پهنا و عرض مناسب و استاندارد برخوردار باشد. اگر به این مورد توجه نداشته باشید، ممکن است در هنگام ورزش کردن تعادل شما از بین رود یا حتی برخی آسیب های جبران ناپذیری را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

علاوه بر این موضوع می توانید دستگاهی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با قد شما باشد زیرا یکی از راه های تشخیص مناسب بودن دستگاه ورزشی تردمیل بوسیله قد افراد نسبت به طول بالشتک این محصول به حساب می آید.

قدرت موتور: همانطور که در مورد انواع مختلف برقی و مکانیکی بودن این دستگاه به شما گفتیم باید در مورد قدرت موتور برقی بودن این دستگاه ها نیز اطلاعاتی کسب کنید. با توجه به اینکه ممکن است افراد در طول روز مدت زمان زیادی را از این محصولات استفاده کنند باید دستگاهی را انتخاب کنید که از قدرت موتور بالایی نیز برخوردار باشد. به دلیل آن که شما در هنگام ورزش کردن عمل دویدن یا راه رفتن با سرعت و شیب بالا را روی این دستگاه ها انجام می دهید باید دستگاهی را انتخاب کنید که قدرت موتور بالایی نیز داشته باشد و بتواند شما را در تمام شرایط همراهی کند و علاوه بر این عمر طولانی تری را نیز از این دستگاه شاهد باشید.

البته باید به این مورد هم توجه داشته باشید که وزن شما رابطه مستقیمی با قدرت موتور این دستگاه ها دارد و اگر از وزن بالاتری برخوردار هستید، باید در هنگام فروش تردمیل محصولی را انتخاب کنید که از قدرت موتور بالاتری نیز برخوردار باشد. علاوه بر این مورد باید به این موضوع هم دقت کافی داشته باشید که سعی کنید پس از چهل دقیقه ورزش کردن روی تردمیل ورزشی به موتور و تسمه های این دستگاه استراحت داده و بتوانید عمر طولانی تری را از این دستگاه های ورزشی خود شاهد باشید. این موضوع به روند داشتن یک دستگاه عالی به شما نیز کمک بسیار زیادی می کند.

مستحکم بودن دستگاه تردمیل ورزشی: همانطور که گفتیم تردمیل ها از انواع مختلفی طراحی شده اند که اگر بخواهید از مستحکم بودن و قدرت بالای این دستگاه ها آشنا شوید، بهتر است در هنگام فروش تردمیل برخی از این دستگاه ها را در فروشگاه امتحان کنید. این دستگاه های ورزشی از نظر ساختار، ابعاد، طراحی، قدرت موتور و اندازه در شکل های مختلفی روانه بازار شده است که هر یک از این موارد قبل از ورود به بازار از درجه های مختلف استاندارد بودن مورد بررسی قرار می گیرد. پس می توان گفت این دستگاه ها از استحکام بالایی برخوردار هستند اما اگر می خواهید از این موضوع مطمئن شوید، تنها راه آن امتحان کردن آن ها قبل از خرید تردمیل باشگاهی به حساب می آید.

صفحه نمایشگر: با پیشرفت در علم و تکنولوژی افراد زیادی توانستند محصولات ورزشی را روانه بازی کنند که از تکنولوژی های مختلفی برخوردار باشد. یکی از مواردی که می توانید روی آن متمرکز شوید صفحات نمایشگر این دستگاه ها به حساب می آید. با توجه به اینکه این دستگاه ها از اصالت ویژه ای برخوردارند شما می توانید شاهد تکنولوژی های پیشرفته ای هم روی صفحه نمایشگر این محصولات باشید. تنها کافی است با توجه به علاقه و نیاز خود این محصولات را خریداری کنند.

کلام آخر

دستگاه های تردمیل ورزشی امروزه سر و صدای زیادی را در بین بسیاری از افراد ایجاد کرده است و اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به ورزش کردن دارید، می توانید از این محصول برخوردار شوید. یکی از چندین سوال هایی که این دسته از افراد از خود می پرسند این است که چطور می توانند اصالت این دستگاه ها را تشخیص دهند و در هنگام فروش تردمیل بتوانند یکی از عالی ترین محصولات را انتخاب کنند؟ با توجه به مواردی که در بالا هایپر جیم برای شما ارائه داد می توانید این سوال و مشکل خود را برطرف کرده و دیگر نگران هیچ موردی نباشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()