در کنار دیگر محصولات ورزشی متعدد دوچرخه ثابت یکی از گزینه هایی برای ورزش کردن هم اقایان و هم بانوان به حساب می آید. اگر به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام خود در کوتاه ترین زمان ممکن هستید، بهتر است نگاهی به این دستگاه ورزشی پر قدرت بیندازید که با طراحی بی نظیر خود می تواند فرم دهی عالی را برای شما به همراه داشته باشد . اما اگر خواهان خرید این محصول هستید، تا به حال به شرایط نگهداری و محیط قرار گرفتن این دستگاه ورزشی دقت کرده اید؟ که باید در چه محیطی قرار دهید که بتواند عملکرد عالی را از خود به نمایش گذارد؟ اگر به فکر خرید دوچرخه ثابت هستید، پس باید در مورد نکات و ویژگی های قرار گرقتن این دستگاه در محیط نیز اطلاعاتی کسب کنید که در ادامه این مطالب را هایپر جیم در اختیار شما قرار می دهد .

برای قرار دادن دوچرخه ثابت باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟

در درجه اول باید به این مورد و ویژگی اشاره کنیم که این سری از محصولات ورزشی به دلیل تنوع بالایی که دارد طرح و مدل های مختلفی از خودش را برای مخاطبان و علاقمندان به ورزش ارائه داده است که افراد بتوانند با توجه به نیاز و کاربردی که از این دستگاه ها دارند هر یک از این محصولات را خریداری کنند. بخاطر همین موضوع که سایزهای مختلفی از این دستگاه روانه بازار شده است باید برای خرید دقت و توجه زیادی را به خرج دهید. به عنوان مثال شما نمی توانید دستگاهی را با ابعاد بزرگتری خریداری کنید در حالی که فضای اندک و کوچکی برای قرار دادن این محصول دارید! برای بهتر انجام دادن این کار می توانید سایز و ابعاد فضای خالی که می خواهید این دستگاه را در آنجا قرار دهید را اندازه بگیرید و پس از آن اقدام به خرید این محصول کنید.

در کجا باید دوچرخه های ثابت را نگهداری کنید؟

پس از اینکه توانستید ابعاد و سایز محل مورد نظر خود را اندازه بگیرید، بهتر است به چند مورد دیگر نیز توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین موضوعات برای جایگذاری این محصول این است که در محیطی قرار دهید که هوای تمیز در جریان باشد. این مورد به این معنا است هنگامی که در حال ورزش کردن هستید بدلیل فعالیت بدنی و جنب و جوش بالا ضربان قلب بدن شما رو به افزایش می رود و همین موضوع به مرور زمان سبب کاهش تنفس و سطح اکسیژن شما می شود. اگر نمی خواهید که پس از انجام دادن فعالیت ورزشیتان روی دستگاه دوچرخه ثابت دچار سردرد یا کمبود اکسیژن شوید، بهتر است دستگاه خود را در محیطی قرار دهید که هوا به خوبی جریان داشته باشد. این موضوع کمک بسیار زیادی به روند فعالیت ورزشی شما نیز می کند و قادر خواهید بود مدت زمان طولاتی تری را بدون کمبود تنفس ورزش کنید.

مورد دومی که می تواند در این مسیر به شما کمک کند موضوع سطح و محل کف برای قرار گرفتن این محصول است. همانطور که از اسم دوچرخه ثابت پیدا است شما باید پس از راه اندازی این محصول آن را به کف زمین و سطوحی که قرار می دهید ثابت تنظیم کنید. به خاطر همین مورد نمی توانید این دستگاه ورزشی را در سطحی با شیب های زیاد یا ملایم بگذارید. با توجه به اینکه عمل پدال زدن را روی این محصول انجام می دهید باید سعی کنید دستگاه را در یک سطح صاف عاری از هرگونه برآمدگی یا دیگر موارد نصب کنید. این مورد نه تنها سبب بر هم زدن تعادل شما نمی شود، بلکه می توانید روند پیشرفت و حتی رکورد پدال زدن خود را بوسیله دوچرخه ثبت کنید زیرا خیالتان از ثبات و مستحکم بودن محصول خود راحت است.

یکی از دلایلی که سبب انرژی و انگیزه در افراد برای ورزش کردن می شود محیط و حس و حال به حساب می آید. شما می توانید برای اینکه انگیزه ورزش کردن را در خود روز به روز افزایش دهید محیطی که دستگاه خود را قرار داده اید را به نوعی طراحی کنید که جو ورزشی داشته باشد. انجام دادن این موضوع قطعا به روند پیشرفت شما کمک بسیار زیادی می کند. در هر حال بهتر است اینطور بگوییم که دستگاه خود را در هر مکانی که می خواهید می توانید قرار دهید اما بهتر است محیطی باشد که دارای تهویه یا پنجره، فضای کافی برای پدال زدن باشد که هیچ مانعی برای ورزش کردن شما وجود نداشته باشد.

کلام آخر

پس از خرید دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید مبحث محل قرار گرفتن و جایگذاری این سری از دستگاه های ورزشی به شمار می آید. با توجه به اینکه دوچرخه ثابت نیازمند یک سطح صاف و عاری از هر گونه پستی و بلندی است بهتر است محیطی را برای این دستگاه ورزشی فراهم کنید که به راحتی و بدون داشتن مشکلی بتوانید آن را نصب کنید. همانطور که می دانید سطح صاف تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد فعالیت ورزشی شما دارد. پس با توجه به مواردی که در بالا برای شما گفته شد سعی کنید به آن ها توجه داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()