پرفکت استپس به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در حوزۀ تولید انواع کفش راحتی در ایران می باشد. مجموعۀ تولیدی کفش آرمیس توانسته با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک، انواع کفش پرفکت استپس را در مدل های زنانه و مردانه با طرح های جدید تولید نموده و به بازار مصرف عرضه نمایند. نکات متعددی در حوزۀ تولید کفش حائز اهمیت می باشد که طراحی و تولید پرفکت استپس می توان آنها را مشاهده نمود. کفی کفش، رویه، طرح، جنس قسمت زیرین کفش، بند و پشتی کفش برخی از اجزای اصلی کفش به شمار می روند که نقش تعیین کننده بر روی جلب نظر خریدار و راحتی فرد دارد. فروش پرفکت استپس در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توان به دو دسته بندی اصلی پرفکت استپس مردانه و پرفکت استپس زنانه اشاره نمود.

خرید پرفکت استپس زنانه و مردانه

 تولیدی کفش آرمیس بیش از یک دهه فعالیت خود را در حوزۀ طراحی و تولید انواع کفش پیاده روی ، طبی ، روزانه و ورزشی آغاز نموده است و توانسته محصولات مجموعۀ خود را با عنوان کفش پرفکت استپس با کیفیت بالا به بازار عرضه نمایند. این مجموعۀ حرفه ای از همان ابتدا که فعالیت خود را آغاز نمود، تحت لیسانس آی سی سی کشور ایتالیا توانست محصولات متعددی را تولید نمایند.

استفاده از پاشنه های نرم و راحت یکی از نشانه های راحتی کفش پرفکت استپس به شمار می روند چون استاندارد کفش های راحتی جهت پیاده روی، رعایت ارگونومی فیزیک پا می باشد. در این صورت از کوبیده شدن پا جلوگیری می کند و مانع از ایجاد درد مچ پا و نواحی پاشنۀ پا می شود. امروزه افرادی که به دنبال کفش پیاده روی و یا کفش اسپرت جهت فعالیت های روزمره هستند، طرافدار خرید کفش پرفکت استپس هستند. جهت سفارش اینترنتی کفش پرفکت استپس زنانه و یا مردانه می توانید از طریق مجموعۀ تولیدی کفش آرمیس اقدام نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()