همانطور که می دانید جهت اجرای یک پروژه حتی در ابعاد کوچک نیاز به برنامه ریزی می باشد، ضمن آنکه موقعیت های مختلف اجرای یک پروژه به صورت تخصصی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شوند. تهیۀ طرح توجیهی در راستای همین اهداف صورت می پذیرد و صنایع مختلف می توانند متناسب با پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، از مزایای این گزارشات استفاده نمایند. فاکتورهای متعددی جهت نگارش طرح توجیهی مطرح می شود، که نیازمند به بهره گیری از افراد متخصص در زمینه های اقتصادی، مالی و صنعتی است که بتوانند با مطالعات بازار و بررسی جوانب مختلف پروژه، میزان موفقیت و آیندۀ کاری آن را به طور دقیق مشخص نمایند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به صورت تخصصی آمادۀ گردآوری مطالب مفید در رابطه با جنبه های مثبت و منفی اجرای پروژه های مشتریان می باشند. در واقع این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی، جنبه های مختلف یک کسب و کار را جهت سرمایه گذاری جدید و یا توسعه تجزیه و تحلیل می نمایند و به نوعی سرمایه گذاران را از آغاز پروژه های ناموفق آگاه می سازند.

جهت راه اندازی یک پروژه، پارامترهای متعددی وجود دارد که پیش از سرمایه گذاری بر روی آنها باید در نظر گرفته شود. در نتیجه هنگام نگارش طرح توجیهی، محاسبات طرح به صورت کاملاً تخصصی صورت می گیرد. استانداردهای تعریف شده نسبت به جنبه های مختلف اجرای یک پروژه در بخش های مختلف گزارشات طرح توجیهی جمع آوری می شود. در صورت مشاهدۀ کوچکترین قصور در عملیات اجرایی یک پروژه، تهیۀ طرح توجیهی و اقتصادی می تواند راهکارهای جایگزین پیش روی سرمایه گذار قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سنگ مصنوعی در حوزه های مختلف می توانید از تخصص و تجربیات حرفه ای گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره گیرید.

 

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()