مراکز اتوبار راهکاری مطمئن برای امور جابجایی و اسباب کشی منزل می باشد. امروزه دیگر نیاز نیست در محیط خیابان به دنبال پیدا کردن وسیلۀ نقلیه برای اسباب کشی باشید چون استفاده از خدمات اتوبار به شما کمک می کند که در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. به طور کلی مراکز اتوبار و باربری مجهز به وسیلۀ نقلیۀ باری در ابعاد بزرگ هستند که به افراد کمک می کند که در یک مرحله بتوانند امور اسباب کشی را انجام دهند. امروزه عموم افراد با خیال راحت و بدون دغدغه می توانند از مزایای امکانات پیش روی خود که توسط مراکز اتوبار ارائه داده می شود، استفاده نموده و بدین وسیله با آسودگی خاطر بتوانند وسایل بزرگ و شکستنی را بدون آسیب دیدگی بسته بندی نمایند.

اتوبار آزادی از جمله مراکز پیشرو در زمینۀ خدمات اتوبار فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه با استخدام نیروی رانندۀ مجرب، کارگران متعهد و توانمند در کنار تأمین ماشین های باری در مدل های مختلف توانسته پاسخگوی هر گونه خدمات باربری به همشهریان در سراسر کشور باشد.

شرح خدمات مراکز اتوبار معتبر

امروزه پروسۀ بسته بندی، جابجایی و چیدمان وسایل منزل و محیط اداری خود را می توانید به مجموعه های اتوبار و  باربری بسپارید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید اسباب و لوازم خود را در مدت زمان کوتاهی جابجا نمائید. استفاده از چنین خدماتی آسایش و رفاه را برای شما به ارمغان می آورد. مراکز اتوبار هر ساعت از شبانه روز آمادۀ ارائه خدمات حمل بار در کمترین زمان در سطح شهر می باشد. بسته بندی پیش از اسباب کشی و چیدمان وسایل پس از جابجایی از دغدغه های مهم افرادی است که قصد اسباب کشی دارند. از این رو خدماتی که توسط مراکز اتوبار دریافت می کنید، به شما کم می کند از توانایی و قدرت بدنی افراد دیگر جهت جابجایی و چیدمان وسایل منزل خود استفاده نمائید. جهت سفارش اتوبار برای اسباب کشی منزل می توانید با دفتر اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()