تردمیل های خانگی بهترین وسیله ورزشی برای حفظ سلامت و تندرستی بدن است. درنتیجه می تواند بهترین وسیله برای افرادی باشد که بیماری های خاصی دست و پنجه نرم می کنند و نیاز به ورزش کردن دارند.

منتهی مراتب به دلیل بیماری که دارند امکان ورزش کردن در فضای آزاد را ندارد. در اینجا است که تردمیل به بهترین انتخاب این افراد تبدیل می شود و آن ها هم طعم شیرین ورزش کردن را می چشند. فروش تردمیل به افرادی که از نظر وزنی اضافه وزن دارند یا دارای چربی خون زیاد هستند و هر نوع مشکلی که با وزن یا میزان چربی بالا در بدن خود دارند، بهترین نوع فروش است.

اگر به دنبال خریدی مطمئن هستید و انتخاب شما برای وسیله ورزشی در خانه تردمیل است، بدون شک فروشگاه هایپرجیم می تواند نیازهای مختلف شما را در این زمینه تامین نماید.

با ما در این مقاله همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که چه افرادی با وجود بیماری می توانند از تردمیل استفاده کنند و تردمیل نیز بهترین راه حل برای درمان و تسکین بیماری آن ها است.

چرا تردمیل مناسب است؟

تردمیل نیز مانند بسیاری از وسایل ورزشی دارای مزایایی است. برخی از مهم ترین مزایای استفاده از تردمیل در ادامه ذکر شده است:

  • تردمیل وسیله ورزشی است که استفاده از آن آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد.
  • تردمیل دارای سطح قابل پیش بینی است که بسیار راحت تر از پیاده روها یا مسیرها قابل مدیریت است و خطر زمین خوردن نیز بسیار کاهش می یابد.
  • تمامی جنبه‎های تمرین روی تردمیل می تواند توسط کاربر کنترل شود: سرعت، شیب، دوره گرم کردن بدن، دوره خنک کردن بدن و میزان مصرف انرژی.
  • به طور کلی، کاربران می توانند برنامه های سفارشی خود را متناسب با زمانی که برای ورزش نیاز دارند، طراحی کنند.
  • کاربرهای مختلف می توانند از تجهیزات مشابه بدون تنظیم استفاده کنند.
  • برخی از تردمیل ها دارای ویژگی های خاصی مانند گام شمار و مانیتور ضربان قلب هستند تا بتوان پیشرفت تناسب اندام را ردیابی کرد و آن را به خوبی مشاهده کرد.
  • دویدن روی تردمیل معمولا کالری را سریع تر از سایر ورزش های خانگی مانند دوچرخه سواری می سوزاند.
  • کاربران می توانند هنگام استفاده از تردمیل کارهای دیگری مانند تماشای تلویزیون یا مطالعه انجام دهند که برای بسیاری می تواند به جذاب نگه داشتن تمرین و جلوگیری از کسل شدن، کمک کند.

اگر داشتن اندام خوب یا کاهش وزن دغدغه اصلی شما است، تردمیل بهترین انتخاب برای دستیابی به این اهداف است که می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف از شرایط فروش تردمیل آگاهی های لازم را به دست آورید.

در مطالعه ای که اخیرا در مورد مقایسه ورزش انجام شد، کاربرانی که احساس می کردند به همان اندازه ای که روی دوچرخه ورزش کرده اند، روی تردمیل نیز ورزش کرده اند، در واقع ۲۵ درصد کالری بیشتری  را روی تردمیل مصرف کرده اند.

قبل از خرید تردمیل چه نکاتی را باید بررسی کرد

مانند دیگر تجهیزات ورزشی، تردمیل ها می توانند تجهیزاتی نسبتاً گران باشند، بنابراین ایده خوب این است که انواع مدل های مختلف را امتحان کنید تا تجهیزاتی با ترکیب مناسب و ویژگی های خوب پیدا کنید.

برخی از عوامل و ویژگی هایی که باید در هنگام خرید تردمیل در نظر گرفت، عبارت اند از:

  • قدرت موتور: بسیاری از مدل های تردمیل دارای درجه قدرت متفاوت هستند، معمولاً از 1.5 تا 3.0. رتبه بالاتر به طور کلی نشان دهنده حرکت نرم تر و موتور قوی تر و کم صداتر است.
  • مساحت سطح در حال اجرا: مساحت سطح در حال اجرا باید به اندازه کافی بلند و به اندازه کافی پهن باشد تا بتواند راه رفتن یا دویدن معمولی کاربر را به خوبی حفظ کند تا از افتادن یا زمین خوردن فرد جلوگیری کند.
  • کیفیت بالشتک: کیفیت بالشتک نیز باید جذب کافی برای به حداقل رساندن ضربه روی مفاصل را فراهم کند، اما نه آنقدر جهش داشته باشد که فرد روی تردمیل احساس ناپایداری کند.
  • کنترل های الکترونیکی یا دستی که به راحتی قابل استفاده، خواندن و برنامه ریزی هستند
  • سطح نویز قابل قبول، در حالت آهسته (پیاده روی) و حالت دویدن بررسی می شود
  • کیفیت کار و پایداری، از جمله اینکه آیا تجهیزات دارای نرده یا دسته هستند و اگر چنین است، چقدر ایمن به بدنه وصل شده اند.

ماندگار کردن فواید ورزش برای بیماران قلبی عروقی در منزل

دوچرخه های ثابت، تردمیل ها و دیگر انواع تجهیزات ورزشی تنها چند نوع از تجهیزات ورزشی خانگی هستند که می توانند سلامت کلی قلب و عروق را بهبود بخشند و مزایای سلامت جسمی و روانی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

اگرچه طیف وسیعی از مدل ها و ویژگی ها برای انتخاب وجود دارد و یادگیری نحوه استفاده از هر یک نسبتاً آسان است.

سخت ترین بخش ورزش شروع آن است، اما توجه به این نکته مهم است که اکثر پزشکان و مطالعات تأیید می کنند که فقط 20 دقیقه ورزش متوسط یک روز در میان می تواند مزایای ماندگاری برای بدن فرد داشته باشد.

وقت گذاشتن برای یافتن تجهیزاتی که با سبک زندگی، اهداف ورزشی و محیط خانه مطابقت داشته باشد، این 20 دقیقه را به تجربه ای لذت بخش و سالم تبدیل می کند.

نتیجه گیری

تردمیل ها در دو نوع اصلی وجود دارند و به فروش می رسند،  موتوری و غیر موتوری. نوع تمرین شما روی تردمیل با توجه به انتخاب شما متفاوت خواهد بود.

همچنین تردمیل ها را باید با توجه به فضایی که در خانه دارید و ویژگی هایی که از تردمیل انتظار دارید، انتخاب و سپس خریداری کنید.

امروزه تردمیل یکی از بهترین گزینه‎ها برای افرادی است که با مشکل اضافه وزن روبه رو هستند و شرایط ورزش کردن در فضای آزاد را نیز ندارند.

تردمیل با فراهم کردن ویژگی های مختلفی مانند شیب، قدرت موتور متفاوت و دیگر شرایط، بهترین حالت را برای ورزش کردن فراهم می کند.

نکته ای که باید در هنگام  خرید تردمیل خانگی در نظر داشت این است که باید بررسی کرد چه نوع ویژگی می تواند سبب راحتی بیشتر شما روی تردمیل و سبب حفظ سلامتی بدن شما شود.

زیرا در صورتی که انتخاب نامناسبی در فروشگاه های مخصوص فروش تردمیل داشته باشید، علاوه بر هدررفت پول، امکان آسیب دیدن بدن نیز وجود دارد و صدمات جبران ناپذیری امکان دارد به سلامتی شما وارد شود.

افرادی که دارای مشکلاتی مانند چربی خون بالا، مشکلات اضافه وزن، کم تحرکی مفاصل و موارد اینچنینی دارند، تردمیل را می توانند به صورت روزانه یا یک روز در میان در مدت کوتاهی استفاده کنند و میزان زمان استفاده از آن را در طول زمان و آهسته افزایش بدهند تا بدنشان فشار وارد نشود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()