فراوانی تردمیل های دست دوم بسیار بالا است که اغلب امکان دسترسی آسان به آنها وجود دارد. این مقاله تصمیم دارد نکات و توصیه هایی درباره خرید تردمیل دست دوم برای علاقه مندان ارائه دهد. این مطالب می تواند در فرآیند خرید وسیله های ورزشی مانند  خرید تردمیل کمک کننده باشد. به عبارت بهتر این مقاله را می توان به عنوان راهنمایی برای خرید دستگاه تردمیل دست دوم در نظر گرفت.

دستگاه تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که استفاده از آن افزایش قابل توجهی داشته است. این دستگاه ورزشی در حال حاضر توانسته طرفداران و مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کند.

 این وسیله برای ورزش کردن در خانه  و باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت بهتر استفاده از دستگاه تردمیل به باشگاه های ورزشی محدود نمی شود و امکان استفاده از آن در منازل نیز فراهم شده است. انواع تردمیل خانگی به همین منظور طراحی و عرضه می شوند تا مورد استفاده افراد خانواده قرار گیرند.

با توجه به اهمیت این وسیله ورزشی باید در خرید آن دقت کرد؛ این موضوع در زمانی که افراد قصد خرید دستگاه تردمیل دست دوم را دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

نکات اولیه در رابطه با خرید تردمیل دست دوم شامل چه مواردی می شوند؟

دستگاه های تردمیل در مقایسه با سایر تجهیزات تناسب اندام، اصطکاک بیشتری پیدا می کنند و به دنبال آن بیشتر فرسوده می شود.

خراب و یا فرسوده شدن برخی از قطعات اصلی دستگاه موجب سخت کار کردن کل سیستم خواهد شد. به عبارت بهتر سیستم برای حفظ توازن دستگاه، سخت کار می کند. نتیجه این روند سبب کاهش عمر قطعه ها خواهد شد. بنابراین توصیه این است که خرید تردمیلی که دارای یک قطعه فرسوده است را انجام ندهید.

این موضوع می تواند شامل مواردی مانند فرسوده شدن موتور محرک یا برد پایینی جریان برق باشد. تعویض قطعاتی مانند تسمه دستگاه تردمیل و غلتک ها امکان پذیر است. اما توصیه این است که به طور کلی در جستجوی دستگاه تردمیلی باشید که از وضعیت خوبی برخوردار باشد.

به این منظور ابتدا بهتر است نام برخی از قطعات دستگاه تردمیل را بیاموزید:

موتور محرک دستگاه تردمیل

این موتور محرک باید جریان برق مستقیم کار کند. این موتور سبب می شود که تردمیل حرکت کند. امکان عدم همخوانی بین میزان توان درج شده روی موتور و قدرت موتور وجود دارد.

موتور شیب دستگاه تردمیل

در صورت فرسودگی موتور چرخ دنده حلزونی، بالا و پایین رفتن تردمیل رخ خواهد داد.

قطعات الکترونیکی بالایی دستگاه تردمیل

این قطعات به عنوان رابط کاربر و نمایشگر دستگاه تردمیل ایفای نقش می کنند.

برد پایین جریان برق دستگاه تردمیل

این قطعه را باید موتور کنترل دستگاه تردمیل معرفی کرد. دریافت سیگنال از الکترونیک های بالایی به وسیله این قطعه انجام می شود. همچنین این قطعه به منظور تنظیم سرعت و شیب موتور، هماهنگی مقدار برق موتور محرک و موتور درجه بندی را انجام می دهد.

شاسی دستگاه تردمیل

مکانی که تماس فیزیکی بین تردمیل و پای کاربر در هنگام دویدن روی دستگاه ایجاد می شود.

تخته

سطحی که محل قرارگیری آن درست زیر تسمه است.

تسمه محرک تردمیل

تسمه ای که اتصال بین موتور و غلتک جلویی را انجام می دهد تا تسمه امکان حرکت داشته باشد.

غلتک جلویی و عقبی تردمیل

دستگاه تردمیل دارای دو غلتک است که حفظ کشش تسمه را انجام می دهد. اتصال غلتک جلویی به موتور محرک و تسمه محرک موجب به حرکت درآوردن تسمه به وسیله موتور در حال حرکت خواهد شد. کنترل کشش تسمه  به وسیله غلتک عقبی انجام می شود.

درپوش موتور تردمیل

قاب پلاستیکی موتور محرک، برد پایینی جریان برق و موتور شیب است.

شاسی

به طور معمول فریم دستگاه تردمیل از فولاد یا آلومینیوم است. محافظت از موتور محرک، برد پایینی جریان برق، موتور درجه بندی و تخته به وسیله این قطعه انجام می شود.

مواردی که باید در هنگام خرید تردمیل مورد  بررسی قرار گیرند

  • در هنگام بررسی تردمیل، روشن شدن دستگاه نباید با مشکلی همراه باشد.
  • کار کردن تمامی چراغ های نمایشگر باید بررسی شود. همچنین کار دکمه های نمایشگر نیز باید ارزیابی شود؛ به گونه ای که با فشردن دکمه ها باید عکس العملی از صفحه نمایش نشان داده شود.
  • در هنگام بالا بردن سرعت دستگاه تردمیل، دستگاه باید عملکرد خوبی داشته باشد.
  • در هنگام راه رفتن روی دستگاه تردمیل نباید گیر کردن و یا حرکت نامنظمی وجود داشته باشد. صداهای بلند و غیر معمول نباید عادی در نظر گرفته شوند.

آنچه که بهتر است در پایان بدانید

تردمیل وسیله ای برای انجام فعالیت هایی مانند دویدن و پیاده روی است. به عبارتی دیگر می توان گفت که دستگاه ورزشی تردمیل، فرآیندهای راه رفتن و دویدن را شبیه سازی می کند. این دستگاه ورزشی انتخاب خوبی برای افرادی است که مشغله بسیار زیادی را در طول شبانه روز تجربه می کنند و به این ترتیب برای استفاده از باشگاه و رفتن به خارج از خانه، زمان کافی در اختیار ندارند.

انواع دستگاه های تردمیل با برندها و قیمت های گوناگون طراحی و به بازار عرضه شده اند که از قابلیت های بالا و ویژگی های خاص برخوردار هستند و به این ترتیب توانسته اند طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کنند.

امروزه ضرورت وجود دستگاه تردمیل در هر خانه ای احساس می شود. زیرا در این صورت امکان انجام فعالیت های ورزشی روزانه در منزل با وجود هرگونه شرایط آب و هوایی، آلودگی هوا و موارد مشابه میسر خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه به باشگاه های ورزشی نیست.


با توجه به اهمیت این دستگاه ورزشی، فرآیند خرید آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد و به صورت دقیق و ایده آل انجام شود. این مقاله به همین موضوع پرداخته است. محتوای این مقاله به مواردی اشاره کرده است که در هنگام خرید باید به آنها توجه شود؛ بدیهی است که در زمان خرید دستگاه تردمیل دست دوم باید توجه بیشتری به این موارد کرد. بنابراین خرید تردمیل دست دوم را با دقت انجام دهید.

خرید تردمیل از  مجموعه هایپرجیم

برای خرید تردمیل خانگی  می توان به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کرد. این فروشگاه در عرصه تجهیزات ورزشی و خرید و فروش آنها فعالیت می کند و توانسته است جایگاه خوبی را در این زمینه به دست آورد. این فروشگاه با قرار دادن اطلاعات مربوط به انواع دستگاه های تردمیل در اختیار افراد متقاضی می تواند آنها را از ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات تمامی دستگاه های تردمیل مطلع کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()