تردمیل دستگاه ورزشی هوازی بسیار محبوب در میان مردم است. تردمیل جدا از اینکه دستگاه ورزشی است که همه سنین می توانند از آن استفاده کنند، به کاهش وزن و حفظ سلامتی بسیار کمک می کند.

ورزش با استفاده از  تردمیل خانگی علاوه بر کمک به کاهش وزن، فواید دیگری نیز دارد. برای مثال: می توانید در تمام طول سال از تردمیل استفاده کنید.

با استفاده از تردمیل این امکان نیز وجود دارد که برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را در حین ورزش تماشا کنید.

همچنین تردمیل دارای نرده هایی است که اگر در حال بهبودی از آسیب خاصی هستید، از آن ها استفاده کنید.

اما تردمیل در کاهش وزن شما چه تاثیر مهمی دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا مهم ترین تاثیری که استفاده از تردمیل خانگی در کاهش وزن شما دارد را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به دنبال حفظ سلامتی بدن خود از طریق استفاده از تردمیل هستید، بدون شک تردمیل بهترین وسیله و انتخاب برای شما است. فروشگاه هایپرجیم با ارائه بهترین کیفیت از تجهیزات ورزشی، نیازهای شما را برآورده می کند.

مهم ترین نکات برای کاهش وزن با تردمیل

مانند هر تمرین قلبی پمپاژ قلب، می تواند به کاهش خطر بیماری قلبی و سایر بیماری های مزمن، بهبود خواب، تقویت خلق و خو و بهبود عملکرد مغز کمک کند.

تردمیل تقریباً در هر باشگاه ورزشی یا بدنسازی که به آن مراجعه کنید، موجود است و به گزینه ای قابل دسترس برای تمام سطوح تناسب اندام تبدیل شده است.

به علاوه، اگر ترجیح می دهید در خانه ورزش کنید، تردمیل ها می توانند به راحتی بخشی از باشگاه خانگی شما نیز شوند.

در طول برنامه ورزشی استفاده از تردمیل، بدن خود را با تغییر تمرین در طول هفته با روزهای سخت تر و متناوب با آن، با روزهای آسان تر، به چالش بکشید.

شما می توانید برنامه ورزشی که قرار است در آن از تردیمل خانگی استفاده کنید را متناسب با سبک زندگی خود تغییر دهید.

در صورت نیاز می توانید روزهای استراحت اضافه کنید، اما بهتر است بیش از یک روز استراحت پشت سر هم نداشته باشید.

اگر نمی توانید زمان کافی را جهت استفاده از تردمیل، برنامه ریزی کنید، چند گزینه برای رسیدن به هدف کالری سوزی وجود دارد.

  • تمرین با شدت بالا
  • تمرین با با مدت طولانی تر، با شدت متوسط
  • تمرین در کوتاه مدت و با شدت زیاد

مطالعات امروزه نیز نشان داده اند که هم تمرین های طولانی مدت، با شدت متوسط و هم تمرین های کوتاه تر و شدید برای کاهش چربی بدن بسیار موثر هستند. نوع انتخاب آن نیز باید با توجه به شرایط بدنی فرد وزشکار انتخاب شود.

بنابراین، اگر 60 دقیقه زمان برای تمرین ندارید، می توانید یک تمرین با شدت بالا برای حدود 15 تا 20 دقیقه تمرین کنید یا با اضافه کردن یک یا دو بازه زمانی 15 دقیقه ای از تمرین اضافی، زمان را به تمرینات با شدت متوسط اضافه کنید.

تردمیل خانگی وسیله ای محبوب است که برای ورزش های هوازی استفاده می شود.

شما اغلب ترمیل را در باشگاه های بدنسازی پیدا خواهید کرد اما امروزه بسیاری از افراد روی تردمیل های خانگی سرمایه گذاری کرده اند. اما آیا تردمیل برای کاهش وزن خوب است؟

اگر قبلاً تردمیل خریداری کرده اید، می دانید که این دستگاه ورزشی محبوب می تواند به شما کمک کند تا به 10000 قدم در روز برسید. عددی که تاثیر در کاهش وزن شما خواهد داشت.

یکی از نکاتی که در هنگام استفاده از تردمیل برای کاهش وزن باید به آن دقت کرد، این است که برنامه منظمی را برای کاهش وزن داشته باشید.

این برنامه نیز باید به گونه ای باشد که فشار مازادی به بدن وارد نشود و بر اساس اصول و برنامه ریزی باشد. به طور مثال نباید در هنگامی که بدن با مشکل دیگری مواجه شده است، از تردمیل استفاده کرد.

تردمیل بهترین ماشین ورزشی مناسبی است که به شما کمک می کند تا دویدن در داخل خانه را به راحتی انجام دهید و بهترین مسیر را برای کاهش وزن خود داشته باشید.

به خصوص زمانی که آب و هوا برای ورزش های فضای آزاد نامناسب است. دویدن می تواند چربی بدن را به خوبی بسوزاند و تردمیل بهترین راه و گزینه برای دریافت بیشترین بهره جهت داشتن تناسب اندام و کاهش وزن است.

برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا تردمیل برای کاهش وزن مناسب است یا خیر، به نحوه رفتار بدن در هنگام استفاده از آن و اینکه چگونه می توان از آن برای وزن و سطح تناسب اندام خود به بهترین نحو استفاده کنید، بررسی بیشتری باید بکنید. خرید تردمیل را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

اگر هر روز از تردمیل استفاده کنید، ممکن است به خود آسیب بزنید

مطمئناً، همه ما آن قسمت هایی از برنامه ورزشکاران را دیده ایم که در آن افراد در حالی روی تردمیل در حال تمرین هستند از روی تردمیل سقوط می کنند.

اگر چه مطمئناً چنین موضوعی کمتر چشمگیر است، اما تعدادی صدمات دیگر نیز وجود دارد که می توانید روی تردمیل خانگی متحمل شوید، به خصوص اگر هر روز از آن استفاده می کنید.

کشیدگی عضلانی از جمله مشکلات رایج استفاده از تردمیل است، به خصوص اگر تمایل دارید که دونده ای پر سر و صدا باشید و هر بار با ضربه قابل شنیدن به پاهای خود فشار وارد کنید.

جان هیگینز، دانشیار پزشکی در مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس در هیوستون، به Prevention گفت:

"روی تردمیل وقتی کمربند به سمت جلو می رود، به عقب متمایل می شوید، که عضلات پشت را از نیروی ایجاد شده از طریق پشت شما تحت فشار قرار می دهد. او توصیه کرد که هنگام تمرین، تلاش آگاهانه ای برای ضربه زدن به وسط پا انجام دهید."

همچنین اگر هنگام راه رفتن یا دویدن روی تردمیل، شانه های خود را قوز کنید، ممکن است دچار گردن، شانه یا کمردرد شوید.

همچنین اگر بیش از حد روی تردمیل گام بردارید، جایی که پای جلوی شما خیلی جلوتر از شما به زمین برخورد می کند، در واقع می توانید از روی تردمیل، به سبک بزرگترین بازنده، بیفتید.

همچنین اگر به جای زدن دکمه توقف یا کاهش تدریجی سرعت خود، سعی کنید با قرار دادن پاهای خود به طرفین از روی آن بپرید، خطر زمین خوردن را نیز دارید و به سلامتی شما آسیب وارد می شود.

جیسون کارپ، فیزیولوژیست ورزشی در این خصوص اشاره دارد: "بیشتر مردم هماهنگی لازم برای انجام این کار را بدون خطر آسیب دیدن، ندارند."

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()