بدون شک انجام حرکات ورزشی هوازی تاثیر بسزایی در چربی سوزی و ایجاد اندامی ایده آل دارد. در سال های اخیر لوازم متعددی برای انجام این نوع از ورزش ها تولید شده اند که دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از بهترین آنها عنوان می شود. به واسطه این دوچرخه دیگر نیازی به طی کردن مسافت های طولانی در خارج از محیط باشگاه یا خانه نیست. زیرا با خرید این دستگاه در نوع ثابت دقیقا عمل دوچرخه سواری انجام می شود.

دوچرخه های ثابت دارای انواع ایستاده، نشسته و اسپینینگ هستند. دوچرخه ثابت باشگاهی ممکن است به صورت دستی یا برقی تولید شوند که هر کدام از آنها با توجه به ویژگی ها و امکانات خود، از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند.

به همین دلیل اگر قصد خرید این تجهیزات را دارید، در ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید. سپس مدل دوچرخه ثابت مورد نظر را انتخاب کنید. در این صورت سریع تر به کالای با کیفیت و مقرون به صرفه دست پیدا خواهید کرد. در ادامه ای مقاله عوامل تاثیرگذار در قیمت این تجهیزات ورزشی را مورد بررسی قرار می دهیم.

عواملی تاثیرگذار در قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی 

این تجهیزات دارای اجزای متفاوتی هستند و هر کدام از این اجزا در کیفیت و در نتیجه قیمت دوچرخه های باشگاهی تاثیرگذار است. در ادامه این عوامل را بررسی می کنیم.

پشتی صندلی

فعالیت روزانه با دوچرخه های ثابت این امکان را به شما می دهد که در مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل و مناسب خود دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که برخی از افراد دارای مشکلات کمردرد هستند، نشستن طولانی مدت روی دوچرخه موجب تشدید درد در آنها می شود.

برای حل این مشکل برخی از این دوچرخه های ثابت را با تجهیزاتی مانند پشتی صندلی تولید می کنند. پشتی به ورزشکاران اجازه می دهد که در حین تمرین قادر به تکیه دادن به آن نیز باشند. در این صورت امکان ایجاد کمردرد کاهش پیدا می کند. قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی دارای پشتی به دلیل این ویژگی ممکن است کمی بیشتر از دوچرخه های ثابت بدون پشتی باشد.

جنس و متریال به کار رفته در بدنه

یکی از مواردی که قیمت دوچرخه های ثابت را از یکدیگر متمایز می کند، جنس و متریال به کار برده شده در بدنه آنها عنوان می شود. دوچرخه های ثابت باشگاهی ممکن است از فولاد ضدزنگ، آلومینیوم و استیل تهیه شوند. فولاد وزن بالایی دارد و این ویژگی فولاد جابجایی و حمل آن را سخت تر می کند. اما مقاومت آن در برابر ضربه و فشار بسیار بالا است.

به فولاد مواد ضدرنگ می زنند که در شرایط متفاوت جوی امکان پوسیدگی آن از بین برود. آلومینیوم نسبت به فولاد از وزن کمتری برخوردار است. این متریال در برابر ضربه و فشار مقاومت کمتری دارد. اما قیمت آن از فولاد بیشتر است.

برخی از شرکت های تولید کننده دوچرخه ثابت باشگاهی از استیل نیز برای ساخت این تجهیزات استفاده می کنند. این فلزات دارای قیمت های متفاوتی هستند و این امر در قیمت های دوچرخه ثابت تاثیر می گذارد. همچنین جنس صندلی و پشتی آن نیز در تعیین هزینه ها موثر است.

داشتن صفحه مانیتور و کالری شمار

دوچرخه های ثابت باشگاهی انواع متفاوتی دارند که هر کدام از آنها با توجه به میزان امکانات به کار رفته در تولید خود دارای قیمت های متفاوتی هستند. یکی از این امکانات، مانیتور یا صفحه نمایش تعبیه شده روی بدنه دستگاه است. به واسطه این صفحه میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، نرخ ضربان قلب، اکسیژن مصرفی، زمان و غیره به راحتی قابل تنظیم و مشاهده است.

برخی از این دوچرخه ها دارای برنامه های از پیش تعیین شده ورزشی هستند که در زمان تولید روی مانیتور نصب می شوند. از این رو افراد مبتدی به راحتی قادر به انجام ورزش های هوازی هستند. هر چقدر یک دوچرخه باشگاهی پیشرفته تر باشد، دارای امکانات بیشتری است. از این رو قیمت ها بر اساس کیفیت آنها مشخص می شود.

قیمت انواع دوچرخه ثابت باشگاهی

 

انواع دوچرخه های ثابت باشگاهی در نوع ایستاده، نشسته و اسپینینگ تولید می شوند . هر کدام از این دستگاه ها دارای قیمت های مشخصی هستند که در ادامه آنها را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

دوچرخه ثابت ایستاده

این مدل از دوچرخه های باشگاهی به صورت ثابت و ایستاده طراحی شده اند. این کالاها مجهز به زین قابل تنظیم هستند. در این صورت ارتفاع دوچرخه متناسب با قد افراد تنظیم می شود. این دوچرخه ها سرعت چربی سوزی را افزایش می دهند و برای لاغری گزینه مناسبی به شمار می روند. دوچرخه ثابت باشگاهی ایستاده برای افراد جوان و بدون مشکلات کمردرد مقرون به صرفه است.

در صورت تمایل به خرید این دوچرخه ها به وب سایت فروشگاه آنلاین هایپرجیم مراجعه کنید و با مقایسه قیمت ها، صاحب دوچرخه ثابت مقرون به صرفه ای شوید.

دوچرخه ثابت نشسته    

دوچرخه ثابت باشگاهی در نوع نشسته نیز یکی دیگر از محصولات ورزشی است که خرید آن به افراد دارای مشکلات زانو درد یا کمردرد توصیه می شود. زیرا بدنه این دوچرخه ها به صورت نشسته طراحی شده است و نیازی به ایستادن روی آن در زمان های طولانی نیست.

این نوع از دوچرخه های ثابت باشگاهی به تقویت عضلات پایین تنه کمک می کنند و برای بیماران دارای مشکلات حرکتی گزینه ای ایده آل به شمار می روند. زیرا در پروسه درمان آنها نیز نقش مهمی دارند. همچنین چربی سوزی و کاهش وزن از طریق این دستگاه ورزشی به راحتی اتفاق می افتد.

این نوع دوچرخه های ثابت دارای تحمل وزن بالا، تنظیم سرعت رکاب زدن، پشتی تکیه گاه و سایر امکانات دیگر هستند. از این رو قیمت آن نیز نسبت به دوچرخه های ثابت دیگر متفاوت است.

دوچرخه اسپینینگ

دوچرخه ثابت اسپینینگ، نوع بسیار حرفه ای است که امکان دوچرخه سواری واقعی را برای افراد تداعی می کند. در زمان رکاب روی این دوچرخه امکان نیم خیز شدن روی آن وجود دارد. در این صورت به عضلات شکم فشار وارد می شود که این امر در سرعت چربی سوزی و کاهش وزن تاثیرگذار است.

در این دوچرخه ها امکان تنظیم فرمان، صندلی و ارتفاع دوچرخه نیز وجود دارد. از این رو قیمت آن نسبت به انواع دیگر، ممکن است کمی بالاتر در نظر گرفته شود.

قیمت دوچرخه های ثابت باشگاهی از نظر مقاومت

مقاومت دوچرخه ثابت باشگاهی از جمله عواملی است که در هزینه های آن تاثیرگذار است. این دوچرخه ها در دو نوع ثابت دستی و برقی تولید می شوند که سیستم های متفاوتی دارند. دوچرخه های برقی دارای موتور هستند و از طریق جریان برق روشن می شوند. این دوچرخه ها پیشرفته تر از دوچرخه های دستی به شمار می روند و مقاومت آنها نیز بیشتر است. به همین دلیل برای افراد حرفه ای و کسانی که دارای محدودیت بودجه نیستند، گزینه ایده آلی به شمار می روند.

دوچرخه های دستی نیز با نیروی مکانیکی و همزمان با رکاب زدن به کار می افتند. در زمان استفاده از این دستگاه ها فشار بیشتری به عضلات پایین تنه وارد می شود. از این رو افرادی که دارای مشکلات کمردرد، درد مفاصل و زانو درد هستند، به هیچ وجه این نوع از دوچرخه ها را خریداری نکنند.

در نتیجه…

خرید دوچرخه ثابت باشگاهی باید با صبر و حوصله زیادی انجام شود. زیرا انواع مدل های متفاوت این کالاها با سیستم های پیچیده در بازار موجود هستند که این امر خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین آنها را دشوار می کند. دوچرخه های ثابت باشگاهی در نوع ایستاده، نشسته و اسپینینگ در بازار وجود دارند و هر کدام از آنها به دلیل ویژگی های ظاهری و عملکردی خود، دارای قیمت های متفاوتی هستند. خرید دوچرخه ثابت از فروشگاه های معتبر مانند هایپرجیم این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که بدون نگرانی به کالای متناسب با بودجه خود دست پیدا کنید. بنابراین برای اطلاع از قیمت این دستگاه ها مراجعه به وب سایت این فروشگاه آنلاین را فراموش نکنید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()