این مقاله قصد دارد درباره یکی از تجهیزات ورزشی به نام دستگاه تردمیل باشگاهی صحبت کند و در همین راستا مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه دهد. محتوای مقاله کیفیت، قیمت و موارد دیگری را راجع به برندهای این دستگاه ورزشی ارائه می دهد.

در حال حاضر استفاده از دستگاه تردمیل بسیار رایج شده است. در واقع فراوانی این دستگاه به گونه ای است که شاید تصور کردن یک باشگاه ورزشی بدون دستگاه تردمیل باشگاهی دشوار باشد.

با توجه به نیاز فراوان به این  تردمیل باشگاهی و همچنین استقبال گسترده از آن، طراحی و تولید این وسیله بسیار افزایش پیدا کرده است که این موضوع به معنای بالا رفتن تنوع در برندهای دستگاه تردمیل خواهد بود. طبیعی است که هر برندی ویژگی های مربوط به خود را خواهد داشت و ویژگی های ظاهری، امکانات، قیمت و دیگر مشخصات هر برند با دیگری متفاوت خواهد بود.  در ادامه با تردمیل آنلاین همراه باشید.

دستگاه ورزشی تردمیل باشگاهی چیست؟

انواع مختلف تردمیل های باشگاهی در بازار موجود است که از قدرت موتور بیشتری برخوردار هستند و به دلیل برخورداری از شیب برقی قابل تنظیم، امکان انجام تمرینات متنوع برای کاربران وجود دارد. تردمیل های باشگاهی دارای ضربه گیرهای حرفه ای هستند و برای افراد با وزن سنگین نیز امکان انجام تمرینات ورزشی بدون آسیب به مفاصل و کمر فراهم می شود.

تردمیل های باشگاهی نیز از برنامه های خاصی برای ورزش کردن برخوردار هستند و امکان دست یابی به اهداف کاربر با در نظر گرفتن آنها وجود دارد. تردمیل های باشگاهی در برخی از مدل های خود از امکانات ویژه ای برخوردار است تا سرگرمی و لذت، ضمیمه ورزش شوند و کاربر گذشت زمان را احساس نکند.

مدت زمان راه رفتن و یا دویدن با استفاده از دستگاه ورزشی تردمیل باشگاهی بیشتر است؛ این موضوع به علت وجود موتور قدرتمند تر در دستگاه است. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که قدرت تحمل تردمیل های باشگاهی بالا است؛ همین موضع سبب محکم تر شدن ساختار بدنه و تحمل آسان تر افراد سنگین وزن شده است. این موارد باعث طولانی تر شدن عمر مفید دستگاه نیز خواهد شد.

برای مثال می توان گفت که دستگاه تردمیل باشگاهی را مدت زمان زیادی در روز به طور مداوم می توان مورد استفاده قرار داد، بدون اینکه دستگاه با مشکل و یا خرابی مواجه شود. ماهیت و ساخت دستگاه تردمیل های باشگاهی علت این موضوع است. 

بهترین برندهای دستگاه ورزشی تردمیل باشگاهی

 در این بخش به تعدادی از برندهای این دستگاه های ورزشی و باشگاهی اشاره خواهد شد تا کیفیت، قیمت و ویژگی های هر کدام بررسی شوند:

 

برند فلکسی فیت: یکی از برندهایی که از قدیم در بازار موجود است برند فلکسی فیت نام دارد. این برند از تردمیل های باشگاهی، یکی از بهترین انواع تردمیل است. می توان گفت که قیمت این نوع از دستگاه نیز با توجه به امکانات آن، مناسب است. تعداد خریدهای اینترنتی نیز می تواند امکانات و قیمت مناسب این دستگاه را تایید کند. تولید و ساخت این دستگاه تردمیل باشگاهی در چین انجام شده است، اما تحت لیسانس تایوان است. این دستگاه دارای یک سال گارانتی است و خدمات پشتیبانی آن نیز به مدت چند سال است؛ این مزایا خرید این دستگاه را افزایش داده است و قیمت دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

برند استرانگ: این برند نیز ساخت کشور چین اما تحت لیسانس تایوان است. این برند نیز یکی از بهترین برندهای تردمیل های باشگاهی محسوب می شود. امکانات متعددی در مدل های مختلف برند استرانگ تعبیه شده است که بر خرید این محصول اثرگذار بوده است. مواردی مثل قابلیت تاشوندگی، جک گازی، کلید اضطراری، پخش کننده موسیقی، شیب قابل تنظیم، برنامه های پیش فرض و ضربه گیرهای پیشرفته از جمله امکانات این دستگاه ها هستند. این امکانات می توانند روی قیمت تردمیل به گونه ای محسوس اثر بگذارند.

برند ایمپالس: این برند بسیار به روز و پیشرفته است و بهترین انواع دستگاه تردمیل را به بازار عرضه کرده است. قابلیت هایی مانند قدرت موتور، تحمل وزن و سرعت بالا جز قابلیت های این برند از تردمیل های باشگاهی ایمپالس است. بخشی از قیمت این دستگاه تردمیل به علت وجود ضربه گیرهای پیشرفته، استفاده از شیب برقی و برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده اس و در واقع به این موارد اختصاص داده می شود. یک سال گارانتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

 

آنچه بهتر است در پایان مقاله بررسی کیفیت و قیمت برندهای تردمیل باشگاهی بدانید

دستگاه های تردمیل، یکی از تجهیزات ورزشی پرطرفدار هستند. تردمیل های باشگاهی نیز به عنوان یکی از انواع تردمیل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به وجود برندهای مختلفی از دستگاه های تردمیل در بازار، این مقاله سعی کرده است که به تعدادی از برندهای موجود و مرتبط با تردمیل های باشگاهی اشاره کند و مشخصات و ویژگی های هر کدام را با ذکر جزئیات برای افراد علاقه مند ارائه دهد.

محتوای مقاله به سه برند فلکسی فیت، استرانگ و ایمپالس اشاره کرده است. امکانات، قابلیت ها و تنظیمات هر برند به صورت جداگانه بررسی و تشریح شده است. بدیهی است که با متفاوت بودن این موارد، قیمت هر برند نیز از دیگری متفاوت خواهد بود.

خرید دستگاه ورزشی تردمیل از تردمیل آنلاین

افرادی که قصد دارند برای باشگاه ورزشی، دستگاه تردمیل خریداری کنند و یا افرادی که در جستجوی یک دستگاه حرفه ای هستند باید در محدوده تردمیل های باشگاهی به جستجو بپردازند تا گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنند. به عبارت بهتر دستگاه های تردمیل باشگاهی برای استفاده در باشگاه های ورزشی مناسب هستند و علاوه بر آن برای افرادی مناسب هستند که به صورت حرفه ای ورزش می کنند.

در حال حاضر شاهد رواج خرید اینترنتی دستگاه تردمیل به صورت آنلاین هستیم. با توجه به سهولت خرید دستگاه تردمیل به روش آنلاین، طرفداران زیادی برای خرید دستگاه تردمیل از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام می کنند. به همین دلیل است که فروشگاه تردمیل آنلاین نیز فروشگاه اینترنتی تردمیل را راه اندازی کرده است.

افراد متقاضی می توانند به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنند و انواع این دستگاه ورزشی را به صورت آنلاین مشاهده کنند. علاوه بر آن آگاهی از قیمت هر دستگاه ورزشی نیز در وب سایت تردمیل آنلاین امکان پذیر است. این فروشگاه اینترنتی در دسته مراکز فروش معتبر تردمیل قرار می گیرد، به گونه ای که ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به افراد مشتری در فرآیند خرید دستگاه ورزشی انجام خواهد شد. بنابراین می توان با اطمینان برای خرید تردمیل از این فروشگاه اقدام کرد.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()