بهترین متخصص قلب و عروق با داشتن علم کافی و گذراندن مدارج آکادمیک و کسب تجربیات فراوان در حوزۀ درمان بیماری های قلبی و عروقی می توانند نوع بیماری شخص را تشخیص داده و بهترین روش درمان را برای فرد اجرا نمایند. در ادامۀ پست به برخی از خدمات بهترین متخصص قلب و عروق می پردازیم، تا بیشتر با این مبحث آشنا شوید. قلب به عنوان یکی از اعضای مهم و حیاتی در بدن است که عامل اصلی حیات شخص می باشد. بدن انسان دارای بسیاری شریان و عروق است که به قلب متصل هستند و ایجاد کوچکترین اختلال در عملکرد هر کدام از عروق می تواند باعث گرفتگی قلب و بازدهی آن را کاهش می دهد.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی بیش از یک دهه است که فعالیت خود را آغاز نموده است و با تجهیز نمودن مجموعه به دستگاه و امکانات پیشرفته قادر به اجرای کلیۀ آزمایشات تشخیصی در حوزۀ مشکلات قلب و عروق در تهران می باشد. امکان انجام اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، هولترمانیتورینگ آریتمی و ... بر روی سخت افزار و نرم افزارهای پیشرفته قابل اجرا می باشد.

حیات انسان به فعالیت متناوب قلب وابسته است. به همین دلیل حفظ سلامت این عضو حیاتی از سوی شخص لازم و ضروری است. افرادی که با مشکلات قلبی روبرو هستند، با مراجعه به مراکز بهترین متخصص قلب و عروق بتوانند نوع بیماری خود را تشخیص داده و مناسب ترین روش درمانی برای آنان در نظر گرفته شود.

بهترین متخصص قلب و عروق به امکانات پیشرفته ای مجهز است تا بررسی دقیق نسبت به عملکرد عروق اصلی و عملکرد قلب هنگام پمپاژ کردن خون و ارسال آن به سایر اعضای بدن داشته باشد.

جهت انجام هر گونه آزمایشات تشخیصی در حوزۀ قلب مانند اکوی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی در منطقۀ شرق تهران مراجعه نمائید.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()