کاربردهای گوناگون زغال کبابی

 پخت‌ کباب تجربه ای است که در آن عوامل مختلفی نقش آفرینی می‌کنند. یکی از این عوامل استفاده از  زغال کبابی مرغوب و با کیفیت است. اگر به این فاکتور اهمیت ندهیم ممکن است هنگام پخت با مشکل مواجه شویم. در واقع تفاوت اصلی زغال دخان شاپ با هیزم در مدت زمانی است که باید منتظر بمانیم تا محصول بسوزد. در واقع زغال دخان شاپ طی مدت زمان بسیار کوتاهی داغ شده و آماده استفاده می شود. این در حالی است که برای سوختن هیزم باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.

با زغال دخان شاپ می توانید در عرض چند دقیقه غذای مورد نظر خود را طبخ کنید. این نوع زغال هم برای کباب و هم برای پخت سبزیجات مناسب است. زغال کبابی را می‌توان بر اساس کیفیت آن نیز طبقه‌بندی کرد زیرا همه آنها کیفیت یکسانی ندارند. بسته به نوع ساخت و مواد اولیه استفاده شده، تفاوت های زیادی میان انواع زغال وجود دارد. زغال کبابی با کیفیت با ویژگی‌های زیر متمایز می شود:

ماندگاری: زغال دخان شاپ ماندگاری طولانی تری دارد. همچنین مقادیر کمتری از آن می تواند جوابگوی احتیاج شما باشد و نیازی نیست دائما زغال را به باربیکیو اضافه کنید.

طعم: زغال کبابی مرغوب در گوشت، ماهی یا هر نوع غذایی که با آن طبخ می‌شود، طعم خالص و بی نظیری به جا می گذارد.

وزن: وزن یک زغال دخان شاپ مرغوب بسیار بیشتر از یک زغال بی کیفیت است. این را می توانیم از حجم محصول مشاهده کنیم. به عنوان مثال یک کیسه ۳ کیلوگرمی زغال کبابی باکیفیت، نیمی از فضای یک کیسه ۳ کیلوگرم زغال بی کیفیت را اشغال می کند. خرید زغال لیمو بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

قیمت: در مقایسه با کیفیت بالای محصول، قیمت آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. می توانید هم اکنون زغال باکیفیت را به قیمت بسیار پایین تهیه کنید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()