وظایف نمایندگی تردمیل

نمایندگی زمانی اسپرت، یکی از فعال ترین نمایندگی ها در سطح کشور می‌باشد. نمایندگی تردمیل بایستی ارائه دهنده خدماتی همچون تعویض و تعمیر لوازم و قطعات الکترونیکی تردمیل باشد. محصولات موجود در زمانی اسپرت از بهترین و معتبر ترین محصولات می‌باشد. البته ناگفته نماند که تعمیر تردمیل، بسیار پر هزینه است. در صورت بروز هرگونه مشکل، بایستی با نمایندگی تردمیل ارتباط برقرار کرد تا مشکل به وجود آمده را رفع کنند. تردمیل ها به دلیل تحمل بار سنگین، اصطکاک بیشتری دارند. بیشتر بودن قطعات حرکتی نیز باعث می‌شود تا زود تر از سایر تجهیزات ورزشی خراب ‌شوند. نمایندگی زمانی اسپرت، شامل خدماتی همچون بررسی خرابی تسمه ها و زنجیر ها و بررسی فرسودگی لولا ها و شاسی ها می‌باشد. نمایندگی زمانی اسپرت، خدمات دیگری نیز همچون روغن کاری، تمیز کردن و چک کردن همه لولا ها را ارائه می‌دهد. در نمایندگی تردمیل،  راهنمای تصویری به صورت فیلم آموزشی برای تعمیر تردمیل در اختیار مشتریان قرار داده شده است. همچنین نمایندگی زمانی اسپرت، مشاوره رایگان نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

سایر خدمات نمایندگی تردمیل

تنظیمات کارخانه تردمیل و همچنین مشخص کردن مشکلات و ایرادات قطعات الکترونیکی تردمیل، از دیگر خدمات نمایندگی زمانی اسپرت می‌باشد. نمایندگان تردمیل، حتما باید از سالم بودن قطعات الکترونیکی و عملکرد درست آن ها اطمینان حاصل کنند. موتور تردمیل یکی از مهم ترین قطعات تردمیل می‌باشد که اکثرا دچار سوختگی در ناحیه سیم پیچی می‌شوند. موتور تردمیل های خانگی از نوع DC می‌باشد که بعد از چندین سال استفاده، دچار مشکل می‌شوند. موتور تردمیل های باشگاهی از نوع AC می‌باشد که قیمت بسیار بالایی دارند. این مجموعه ارائه دهنده ی خدمات تعمیر تردمیل در کرج است.

یکی از مهم ترین ویژگی های تردمیل های باشگاهی این است که تا وزن 250 کیلو گرم را تحمل می‌کنند. یکی از ایرادات رایج در تمامی تردمیل ها، برق گرفتگی تردمیل می‌باشد که نشان دهنده تمام شدن عمر تسمه تردمیل است. در وقوع چنین مشکلی بایستی به نمایندگی تردمیل مراجعه کرد.

 زمانی اسپرت

تلفن:   09127666385  -   021.66040650 

zamanisports@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()