اتوبوس دربستی بهترین راهکار جهت تأمین وسیله ایاب و ذهاب رفت و برگشت تعداد زیادی از افراد است که قصد سفر از یک مبدا و مقصد یکسان را دارند. در حال حاضر می توانید تجربۀ اجاره  اتوبوس دربستی بهشت زهرا را از طریق مجموعۀ واحد گشت تهران کسب نمائید. همانطور که می دانید کرایه اتوبوس دربستی به افراد کمک می کند که بتوانند بدون دغدغه و به راحتی بتوانند در سطح شهر تردد گروهی داشته باشند. اجرای مراسم تشریفاتی، بهشت زهرا، برگزاری همایش ها و کنفرانس، برگزاری اردوهای مدارس، انجام سفرهای زیارتی، گردشی و توریستی، سرویس رفت و برگشت دانش آموزان و کارکنان و ... برخی از مواردی هستند که جهت تردد تعداد زیادی از افراد در یک مجموعه به سهولت می توانند اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند.

واحد گشت تهران از جمله مراکز معتبر و شناخته شده ای است که در حوزه سرویس دهی داخل شهری و برون شهری، همواره امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای افراد فراهم نموده است. چنین مجموعه های حرفه ای با سرمایه گذاری که انجام داده اند توانسته اند شرایط مناسبی را برای افراد مختلف، سازمان های خصوصی و دولتی و غیره فراهم نموده و بدین وسیله بتوانند امکان اجاره اتوبوس دربستی را جهت ترددهای هم مقصد برای گروهی از افراد فراهم سازند.

برآورد هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی در شرکت واحد بر اساس پارامترهای متعددی از جمله مدل اتوبوس، تعداد ظرفیت اتوبوس، مدت زمان اجاره و میزان مسافت بر حسب کیلومتر بر ساعت صورت می گیرد. در نتیجه ارگان های دولتی و خصوصی همچون مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها، بیمارستان ها، هتل ها،کارخانجات و مواردی از این قبیل جهت تهیۀ سرویس ایاب و ذهاب گروهی از دانش آموزان، کارکنان و میهمانان می توانند از خدمات اجاره اتوبوس دربستی که توسط واحد گشت تهران به همشهریان ارائه داده می شود، در منطقۀ تهران بهره گیرند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()