به طور کلی هدف از راه اندازی مرکز شرکت واحد، برآورده نمودن نیاز سرویس بهشت زهرا، برگزاری مراسم تشریفات، تأمین سرویس رفت و برگشت دانش آموزان و کارکنان، ترانسفر بازیکنان و ... می باشد. امروزه کاربرد گستردۀ خدمات شرکت واحد را می توان در سراسر کشور مشاهده نمائید، چرا که وسیلۀ نقلیۀ مناسبی را در اختیار گروهی از افراد قرار می دهد. امروزه با اجاره اتوبوس دربستی به سهولت می توان تعداد زیادی از افراد به صورت گروهی از منطقه ای به منطقۀ دیگر جابجا نمود. شرکت واحد همواره در تلاش هستند با بهره گیری از نیروی رانندۀ مجرب بتوانند امنیت لازم را برای نقل و انتقال مسافران با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی vip و معمولی فراهم آورند.  

واحد گشت تهران به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات اجاره اتوبوس دربستی در منطقۀ تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. امروزه برخی از افراد به صورت حرفه ای اقدام به تأسیس شرکت  واحد گشت می نمایند. بدین وسیله بتوانند سرویس مورد نیاز برخی از مؤسسات، شرکت ها، مدارس، شرکت ها، بیمارستان ها، کارخانجات و ... را تهیه نمایند. در این صورت افراد مختلف می توانند از خدمات پیش رو به بهترین شکل ممکن بهره گیرند. در گذشته به سختی می توانستند اتوبوس مناسبی را جهت ترددهای درون شهری فراهم سازند ولی افتتاح شرکت واحد گشت به افراد اجازه می دهد که بتوانند راحت تر اقدام به اجاره اتوبوس دربستی vip نمایند. متناسب با تعداد ظرفیت افراد، امکان انتخاب اتوبوس با تعداد صندلی های مناسب برای کلیۀ ارگان ها و سازمان ها فراهم می باشد.

جهت اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا و سرویس مدارس و کارکنان می توانید از خدمات واحد گشت تهران بهره گیرید. مرکز شرکت واحد به صورت تخصصی خدمات مرتبط به سرویس های اتوبوس اجاره ای را به همشهریان گرامی ارائه می دهد.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()