واحد گشت به عنوان یکی از مراکز اصلی ارائه دهندۀ خدمات اجاره اتوبوس دربستی در کلان شهرها فعالیت دارند. چنین مجموعه هایی با استخدام رانندگان مجرب و متعهد در کنار تأمین اتوبوس های VIP و درجه تلاش می کنند، بهترین خدمات را به عموم افراد و یا مؤسسات دولتی و خصوصی ارائه دهند. راه اندازی مراکز  واحد گشت توانسته موقعیت مناسبی را در اختیار کارخانجات، مدارس، محیط های نظامی، هتل ها و ... فراهم نماید. جهت تهیۀ سرویس رفت و برگشت کارکنان، دانش آموزان، سربازان، برگزاری اردوهای یک روزه و یا چند روزه، ترانسفر بازیکنان، اجرای مراسم تشریفاتی، برگزاری کنفرانس ها و گردهمایی ها و ... می توانید از بهترین خدمات واحد گشت استفاده نمائید. امروزه حجم ترافیک روز بروز افزوده می شود، از این رو استفاده از خدمات مراکز واحد گشت می تواند سفری بدون دغدغه برای شما به ارمغان آورد.

با توسعۀ شهر تهران، واحد گشت تهران توانسته با تأمین انواع اتوبوس شهری با ظرفیت متفاوت، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. در واقع شرایط آسانی را جهت اجاره اتوبوس دربستی VIP برای ارگان های دولتی و خصوصی فراهم نموده است. البته از خدمات مراکز واحد گشت می توانید جهت تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مراسم بهشت زهرا نیز استفاده نمائید.

با توجه به حجم ترافیکی که امروزه کلان شهر تهران با آن روبرو شده است، جهت ترددهای گروهی و دسته جمعی می توانید از طریق واحد گشت اقدام به اجاره اتوبوس دربستی با قیمت ارزان نمائید. چنین مجموعه هایی با تأمین اتوبوس درجه یک با امکانات رفاهی به همراه رانندۀ مجرب، تلاش می کنند حجم ترافیک شهری را کاهش دهند. سفری ایمن را برای افراد در تردد شهری و برون شهری فراهم آورند. جهت رزرو و  اجاره اتوبوس دربستی می توانید از خدمات واحد گشت بهره مند گردید. واحد گشت تهران به صورت مستقل آمادۀ اجاره اتوبوس دربستی معمولی و VIP با تعرفۀ مشخص می باشد.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()