بررسی کلی زغال باکیفیت

زغال لیمو سکه ای همان‌طور که از نام آن پیداست، از تنه درخت لیمو تهیه می‌شود. این محصول یکی از محبوب‌ترین زغال‌های تولید شده در کشور است. شرکت تولیدی سالار سوز جنوب با ارائه بسته‌بندی مناسب و کیفیت عالی، به فروش بالایی در این زمینه دست‌یافته است. در این‌جا به مقایسه‌ ی زغال لیمو سکه ای با دیگر نمونه‌های تولید شده می‌پردازیم.

  • زغال لیمو سکه ای برخلاف نمونه‌های دیگر موجود در بازار اشتعال بسیار یکنواخت و یکدستی دارد؛ یعنی تمام قسمت آن به‌طور یکنواخت شعله‌ور می‌شود. این امر باعث بهره بردن بیشتر افراد از مزایای زغال سالار سوز جنوب شده ‌است. افرادی که از حساسیت‌ها، انواع آلرژی و میگرن رنج می‌برند، باید زغال لیمو سکه‌ای سالار سوز جنوب را خریداری کنند.
  • زغال معطر، دارای عطری طبیعی است و به‌همین‌جهت دود ناشی از آن مضر و زیان‌آور نیست. در نتیجه افرادی که به بیماری‌ های تنفسی و آلرژی مبتلا هستند، با استشمام بوی آن دچار مشکل نمی‌شوند.

معرفی برند زغال لیمو سکه ای

 زغال لیمو سکه ای سالار سوز جنوب، ازجمله برترین برندهای تولید این محصول می‌باشد که ویژگی‌های مهمی را به خود اختصاص داده‌است. عمده تولیدات این محصولات، به صورت عمده و خرد در بازار های داخلی عرضه می شوند. باقی مانده و مازاد محصولات نیز جهت فروش به خارج از کشور صادر می شوند. فروش زغال مرکبات از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

بسیاری از انواع زغال لیمو سکه ای که امروز در بازار عرضه می‌شوند، دارای کیفیت‌های ابتدایی و بسیار پایینی هستند. یعنی اگر آن‌ها را در معرض باد یا آب قرار دهید، از بین می‌روند و دیگر قابل استفاده نیستند. زغال سالار سوز جنوب بر خلاف این نمونه‌ها، در برابر عناصر برهم‌زننده اشتعال مانند آب، باد و خاک بسیار مقاوم است.

یعنی اگر آن‌ها را خیس کنید بازهم شعله‌ور می‌شوند. اگر در معرض باد شدید قرار بگیرند، بازهم می‌سوزند. حتی اگر روی آن‌ها را با خاک بپوشانید، بازهم شعله‌های آن‌ها در میان خاک دیده می‌شود.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()