جهت آغاز هر گونه کسب و کار نیاز به برنامه ریزی دارد چون جنبه های مختلف یک کسب و کار باید به طور دقیق در نظر گرفته شود. تهیۀ گزارش طرح توجیهی جهت آغاز هر نوع کسب و کار یک نیاز محسوب می شود و توسط یک سری تیم کاری مجرب پس از مطالعات فراوان گردآوری می شود. با نگارش طرح توجیهی تلاش می شود به نقاط قوت و ضعف یک کسب و کار توجه گردد و به نوعی تناسب میزان سرمایه گذاری و همچنین نوع کالا و خدماتی که به بازار ارائه داده می شود به صورت شفاف تعیین گردد. با گردآوری نتایج تحقیقات به صورت طرح توجیهی یک کسب و کار، فرصت ها و تهدیدهای پیش رو برای اجرای یک پروژه مشخص می گردد و به نوعی منابع مورد نیاز بر اساس نوع حرفه تطبیق داده می شود. در حال حاضر اگر به عنوان سرمایه گذار در زمینۀ راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا توسعۀ آن مردد هستید، می توانید از خدمات مشاوره و طرح توجیهی مهندسین مشاور پیشروه بهره گیرید.

هدف کلی از نگارش و گردآوری مدارک طرح توجیهی

امروزه تهیۀ طرح توجیهی مهمترین مرحله جهت آغاز یک پروژه محسوب می شود. به عبارتی  مشاور طرح توجیهی مجرب و متعهد با بررسی تمام جوانب کار از نظر گذراندن مراحل قانونی، میزان تأمین سرمایۀ اولیه، نوع وسایل و تدارکات اولیه، تعیین تعداد نیروی کار، بازار سنجی و ... پیش از آغاز یک سرمایه گذاری یک نیاز محسوب می شود. در نتیجه گروه مشاوران و کارشناسان حرفه ای به صورت تخصصی متناسب با نوع سرمایه گذاری که افراد حقیقی و یا شرکت ها انجام می دهند، جزئیات طرح به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته می شود تا بدین وسیله جنبه های مثبت و منفی کار به صورت زبانی گویا شفاف سازی شود. گرداوری مدارک طرح توجیهی لازمۀ اجرای یک پروژه محسوب می شود.

در همین راستا مهندسین مشاور پیشرو با بهره گیری از کادر مجرب و متعهد توانسته اند شرایط را جهت ارائه خدمات مشاوره، تهیه و نگارش طرح توجیهی اختصاصی فراهم آورند.

 

مهندسین مشاور پیشرو

نشانی : تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، بعد از خیابان صرافها ، پلاک 123 ، طبقه اول

تلفن تماس : 88562596-021 (ده خط)
همراه / واتساپ / تلگرام : 2498058-0912

پست الکترونیک :
pishro.moshaver.group [at] gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()