بهترین مرکز فروش پلاستیک حبابدار

پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید انواع با کیفیت پلاستیک حبابدار ، با باران پلاست، به عنوان بهترین مرکز فروش پلاستیک حبابدار تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت اطلاع از کاربرد این محصول، تا انتهای مطلب، همراه ما باشید.  اصطلاح " بسته بندی حبابی" یک علامت تجاری عمومی متعلق به شرکت Sealed Air است که توسط آلفرد فیلدینگ در سال 1960 تاسیس شد. پلاستیک حبابدار، که معمولا به عنوان بسته بندی حبابدار نیز شناخته می‌شود، یکی از مهم ترین مواد پلاستیکی  برای محافظت از محصولات، به ویژه محصولات شکننده، در بخش بسته بندی می‌باشد. اگرچه استفاده از این محصول در بسته بندی، تنها کاربرد آن نمی‌باشد! با این حال، استفاده در حوزه بسته بندی را شاید بتوان گسترده‌ترین و شناخته شده‌ترین نوع کاربرد پلاستیک حبابدار به شمار آورد.

کاربرد پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار باران پلاست، عمدتا توسط شرکت‌های فعال در زمینه مدیریت لجستیک، حمل و نقل و جابجایی کالا در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شرکت‌ها، به منظور ایجاد عایق ضربه و لرزش در طول حمل و نقل، حتی از نایلون‌های حبابی چند لایه‌ای نیز استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که باران پلاست از جمله مراکز شناخته شده در فروش پلاستیک حبابدار تک لایه و چندلایه بوده! و همچنین در میان مراکز متعدد فعال در فروش پلاستیک حبابدار، از حسن شهرت خوبی برخوردار است.

فرایند تولید نایلون حبابدار

 نایلون حبابدار، یک محصول‌ بسته‌بندی پلاستیکی پرشده از هوا می‌باشد که ماده تشکیل دهنده آن، عمدتا رزین پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) است. در تولید این نایلون، رزین ذوب شده، به ورقه های پلاستیکی تبدیل می شود. روی یک ورق، به منظور ایجاد حباب ، از مکش استفاده می‌شود و سپس سوی دیگر ورق، آب بندی می‌‎شود تا هوا را به دام انداخته و حباب‌ها، شکل خود را حفظ کنند.

مرکز توزیع و فروش پلاستیک حبابدار

لازم به یادآوری است که باران پلاست به عنوان مرکز فروش پلاستیک حبابدار، از جمله مراکز پیشرو در تسهیل دسترسی مشتریان به انواع جنس خوب پلاستیک حبابدار می‌باشد. شما نیز در صورت نیاز به خرید این نایلون، می‌توانید با کارشناسان باران پلاست تماس گیرید. همچنین بخش پشتیبانی باران پلاست ، به صورت شبانه روزی در دسترس بوده! و جهت رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما عزیزان و ارائه خدمات لازم در راستای  فروش نایلون شیرینگ و پلاستیک حبابدار، آماده پاسخگویی می‌باشد.    

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()