آموزش از راه دور بهترین فرصت برای ادامه تحصیل است که متأسفانه برخی از افراد به دلایل مختلف نمی توانند به صورت فیزیکی در مدارس حضور داشته باشند. در همین راستا در سطح جهانی نسبت به ارائه خدمات آموزش از راه دور اهمیت داده می شود. در ایران نیز برخی از مدارس به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینۀ آموزش از راه دور آغاز و بسترسازی لازم را جهت آموزش مجازی فراهم نموده اند. افرادی که مستعد بوده ولی نتوانستند در محیط های آموزشی قرار گیرند، امروزه با ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور ، به سهولت می توانند از خدمات آموزش مجازی چنین مجموعه هایی بهره گیرند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بیش از چهل سال دارای سابقۀ آموزش از راه دور می باشند. به عنوان یکی از مراکز آموزشی پیشرو در حوزۀ آموزش مجازی در دوره های دبستان و متوسطه می باشند.

شرایط برگزاری آموزش از راه دور

سیستم آموزش از راه دور با استفاده از نرم افزار مخصوص آموزش مجازی راه اندازی می شود. اجرای آموزش از راه دور بر روی بستر اینترنت امکان پذیر می باشد. ضمن آنکه دانش آموزان نیاز است که یکی از سیستم های دیجیتالی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تلفن هوشمند را در اختیار داشته باشند. به طور کلی راه اندازی آموزش از راه دور باعث گردیده تا بازماندگان از تحصیل نیز بتوانند در موقعیت های مختلف زندگی خود، از خدمات آموزش مجازی در راستای ادامه تحصیل بهره گیرند. مزیت عمده ای که خدمات آموزش مجازی برای افراد دارد، داشتن انعطاف پذیری بالا برای دانش آموزان و همچنین اساتید و معلمان می باشد. در این صورت بتوانند بستر را جهت ارائه خدمات آموزشی بهتر و تکمیل کننده مهیا سازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر خصوص نحوۀ ثبت نام در دوره های آموزش از راه دور می توانید با دفتر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()