با توجه به اینکه شاهد گسترش بیماری های قلبی و عروقی در سراسر کشور می باشیم، بهره مندی از تجربیات و دانش بهترین متخصص قلب و عروق به بیماران کمک می کند تا پروسۀ درمان بیماری خود را تسریع ببخشند. برای هیچ شخصی پوشیده نیست که قلب به عنوان یکی از عضوهای مهم و حیاتی بدن به شمار می رود و بدون قطع زندگی افراد بدون آن غیر ممکن می باشد. از این رو مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد قلب و رگ های خونی مربوطه، نیاز به مراجعه به مرکز  بهترین متخصص قلب و عروق خواهید داشت. مراقبت از قلب در هر حالت برای افراد حائز اهمیت است و به عنوان اولویت اول شناخته می شود. بنابراین توصیه می کنیم جهت دریافت خدمات بهترین متخصص قلب و عروق به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با تجهیز بودن به دستگاه های پیشرفتۀ اکوکاردیوگرافی، امکان اکوی قلب را در مدت زمان کوتاه و دقت بالا فراهم سازد.

اهمیت یافتن بهترین متخصص قلب و عروق

به طور کلی هر مشکل و اختلالی در ناحیۀ قفسۀ سینه احساس نمائید، نیاز است که به مراکز تخصصی قلب و عروق مراجعه نموده و پس از انجام آزمایشات اکوی قلب، پزشک معالج بتواند مناسب ترین روش درمان را برای شما انجام دهند. مسلماً بهترین متخصص قلب و عروق دارای دانش آکادمیک و همچنین تجربی می باشد و می تواند بهترین گزینه را برای درمان شما انتخاب نماید. بهره مندی از شیوۀ درمان بهترین متخصصین قلب و عروق به شما کمک می کند تا پروسۀ درمان را با حساسیت بالا پیگیری کنید و پس از تشخیص، راه های پیشگیرانه مناسبی را به شما پیشنهاد داده و به بهبود کامل بیماری قلبی و عروقی شما کمک نمایند.

جهت اجرای هر گونه آزمایشات اکوی قلب و   آنژیوگرافی می توانید به صورت اینترنتی برای مراجعه به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی اقدام به رزرو نوبت نمائید.

 

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()