پاکت جاروبرقی از مهمترین قطعات جاروبرقی است که در مدل های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. امروزه بیش از گذشته بر تنوع مدل پاکت های جاروبرقی افزوده شده است چون شرکت های سازندۀ جاروبرقی توانسته اند با بهره گیری از کیسه های جاروبرقی مناسب، میزان دوام و ماندگاری این دستگاه را بهبود ببخشند. کوچکترین سایز پاکت جاروبرقی 5 و بزرگ ترین اندازه برابر با 1250 سانتی متر می باشد. بدین ترتیب هنگام خرید جاروبرقی باید توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی جاروبرقی و نوع پاکت جاروبرقی فابریک داشته باشید. در حال حاضر فروش پاکت جاروبرقی به صورت یک لایه، دو لایه، سه لایه و چند لایه صورت می گیرد. البته در برخی از مواقع به آنها  پاکت جارو برقی میکرو فیلتر نیز اطلاق می شود.

فروشگاه همتا یکی دیگر از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش انواع پاکت جاروبرقی در تهران فعالیت دارد و توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین پاکت جاروبرقی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

ویژگی های مهم نسل جدید پاکت های جاروبرقی

جهت خرید پاکت جاروبرقی مانند خرید پاکت جاروبرقی رونتا می توانید در دو مدل پاکت یکبار مصرف و دائمی در ابعاد و طرح های مختلف تهیه نمائید. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید جاروبرقی وجود دارد که می توان به جنس آن اشاره نمود. عمر پاکت های جاروبرقی یکبار مصرف معمولی و کاغذی است و از این رو بهتر می توانند از نفوذپذیری گرد و خاک به داخل بخش موتور جلوگیری نمایند. امروزه با بهره گیری از تکنولوژی روز توانسته اند سطح کیفیت کیسه های جاروبرقی را بهبود ببخشند و بدین وسیله عمر مفید جاروبرقی را نسبت به گذشته افزایش دهند. استفاده از پاکت جاروبرقی نانو که قابلیت آنتی باکتریال دارد، می تواند باعث حذف میکروب های گرد و غبار داخل کیسه گردد. جهت خرید انواع پاکت جاروبرقی با قابلیت های پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()