همه‌ آنچه نیاز است درباره دستکش ایمنی بدانید

دستکش کار که در اصطلاح به آن دستکش محافظ ایمنی نیز گفته می‌شود، محصولی بسیار ضروری در محیط‌های مختلف صنعتی است. این محصول به دلیل اهمیت سلامت جسمانی افراد، به مقدار زیادی تولید می‌شود. به علاوه دارای سایزبندی بوده و و رنگ‌های گوناگونی نیز دارد.

در ادامه این بحث، به بررسی خطراتی که  دستکش کار  ، آن ها را به حداقل می رساند صحبت خواهیم کرد. بنابراین اگر در یکی از مشاغل سخت و دشوار فعالیت می کنید، بهتر است به خواندن این مطلب بپردازید. برند رادین یکی از حرفه ای ترین برندها در زمینه تولید این دستکش ها است.

خطراتی که دستکش کار آن ها را از بین می برد

انواع  دستکش کار بهترین محافظانی هستند که می‌توانید هنگام کار در محیط‌های خطرناک استفاده کنید. آن‌ها افراد را از خطرات مختلفی حفظ می‌کنند. در ادامه، به بیان خطراتی که ممکن است افراد حین کار با آن مواجه شوند می‌پردازیم.

 خطر مکانیکی: افرادی که با دستگاه خطرناک برش و پردازش سروکار دارند، باید از دستکش کار رادین استفاده کنند. این دستکش میزان ریسک آسیب و جراحت دست را به حداقل می‌رساند.

خطر شیمیایی: دستکش کار برای افرادی که در آزمایشگاه‌های شیمیایی کار می‌کنند، بسیار ضروری است. شیمی دانان و دارو سازان هنگام انجام آزمایش های شیمیایی، در صورت عدم استفاده از برند رادین ممکن است دچار خطر و آسیب ‌شوند.

 خطر حرارتی: کار در کوره‌های داغ و معادن، افراد را ملزم به استفاده از دستکش کار می‌کند. اگر حرارت موجود در این مکان‌ها به دست سرایت پیدا کند، دراین‌صورت سوختگی شدید ایجاد می‌شود.

 خطر الکتریکی: کار با برق و کابل‌های برقی بدون استفاده از دستکش کار رادین بسیار خطرناک و دشوار است. به‌همین دلیل دستکش می‌تواند خطرات ناشی از برق‌گرفتگی و سوختگی را به میزان چشمگیری کاهش دهد. خرید کفش کار را از سایت رادین ایمن با مناسب ترین قیمت انجام دهید. 

 خطر بهداشتی: آخرین مورد قابل ذکر، خطر بهداشتی در صورت عدم استفاده از دستکش ایمنی است. افرادی که در محیط‌های بهداشتی کار می‌کنند،  بهتر است از دستکش رادین استفاده کنند. این کار سلامت جسمانی و بهداشتی بیماران را نیز تامین می‌کند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()