هر زمان که در مورد پیشگیری از خطرات شغلی در هر بخش صحبت می‌شود، یکی از اقدامات پیشگیرانه‌ای که معمولا توصیه می شود استفاده از کفش ایمنی است. به عبارتی، یکی از توصیه های برتر در پیشگیری از حوادث و سوانح، استفاده از کفش ایمنی می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید این کفش، با کارشناسان فروش مجموعه رادین تماس حاصل نمایید.

کفش ایمنی چیست؟

پیشنهاد می‌کنیم جهت شناخت بهتر ماهیت این کفش‌ها، با مشاورین رادین تماس حاصل نمایید. اگر چه در رابطه با کفش‌های ایمنی به صورت کلی صحبت می‌شود، با این حال،  باید بین دو نوع کفش حرفه ای و کفش‌های ایمنی تفاوت قائل شویم. کفش حرفه‌ای، کفش کاری است که معمولا در یک بخش کارگری خاص استفاده می شود، به عنوان مثال، پاپوش در بخش بهداشت، کفش برای گارسون ها در صنعت هتلداری.  بنابراین، کفش‌های حرفه‌ای هر چند می‌توانند از پا در برابر برخی خطرات محافظت کنند، با این حال، طبق استاندارد UNE-EN ISO 20347، محافظت در برابر ضربه و فشار در قسمت جلویی پا را تضمین نمی‌کنند.

در حالی که کفش ایمنی یا کفش ایمنی صنعتی، کفشی است که از پا در برابر خطراتی که می‌تواند منجر به حادثه شود، محافظت کرده! و با استاندارد UNE-EN ISO 20345 مطابقت دارد. ویژگی‌هایی که کفش ایمنی باید رعایت کند تا با هنجارهای این استاندارد مطابقت داشته باشد، به این شرح است:

  • مجهز به ضربه گیرهای ایمنی برای محافظت از جلوی پا
  • ارائه حداکثر حفاظت ممکن در برابر ضربه حداقل 200 ژول

بهترین مرکز عرضه و توزیع کفش‌های ایمنی

لازم به ذکر است که مجموعه رادین به عنوان بهترین مرکز عرضه و توزیع تجهیزات ایمنی و کفش ایمنی ، از جمله مراکز شناخته شده در توزیع کفش‌های دارای استاندارد ایمنی بوده! و این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که کفش‌های ایمنی رادین،  از بالاترین استانداردهای لازم جهت مقاله با ضربه و حوادث مختلف برخوردار می‌باشد. بنابراین به خرید از مجموعه رادین اعتماد کرده و فرایند خرید خود را پیگیری نمایید.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()