منظور از تجهیزات ایمنی، قطعاتی از تجهیزات است که کاربر را در برابر خطر حادثه یا اثرات نامطلوب سلامتی، محافظت می‌کند. به نمونه‌ای از این تجهیزات ایمنی می‌توان به کلاه ایمنی، دستکش، محافظ چشم، کفش ایمنی، تسمه ایمنی، و تجهیزات حفاظت تنفسی اشاره نمود.

در انتخاب تجهیزات ایمنی رادین، باید در نظر داشت که این تجهیزات باید از نظر اندازه، شکل و وزن، متناسب با نیاز کاربر انتخاب شده و به خوبی با کاربر سازگار باشند. در صورتی که  کاربران در فرایند انتخاب و خرید تجهیزات ایمنی، مشارکت داشته باشند، به احتمال زیاد از این تجهیزات استفاده خواهند کرد! پیشنهاد می‌کنیم جهت دسترسی آسان به تجهیزات ایمنی، با مشاورین فروش رادین، تماس حاصل فرمایید.

چرا استفاده از تجهیزات ایمنی مهم است؟

هر محیط کاری، از خطرات مخصوص به خود برخوردار می‌باشد. حتی در جایی که کنترل‌های مکانیکی و سیستم‌های ایمنی ایمن اعمال شده‌اند، ممکن است برخی خطرات همچنان وجود داشته باشد. به عنوان مثال، شرایط زیر را در نظر داشته باشید:

  • ریه ها ( تنفس هوای آلوده)؛
  • سر و پا (سقوط اشیاء)؛
  • چشم ها ( حضور ذرات معلق در هوا یا پاشش مایعات خورنده)؛
  • پوست (اثر تماس با مواد خورنده)، و
  • بدن (قرار گرفتن در معرض دمای بسیار گرم یا سرد).

در این موارد،  استفاده از تجهیزات ایمنی، می‌تواند سلامتی کاربر را در شرایط وقوع حادثه تضمین نماید. جهت کسب آگاهی بیشتر در این مبحث، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین رادین، در ارتباط باشید.

مرکز عرضه و توزیع امکانات ایمنی

در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به خرید انواع تجهیزات ایمنی مختلف نظیر کفش ایمنی ، دستکش کار و غیره، می‌توانید از مجموعه محصولات رادین دیدن نمایید. مجموعه رادین از جمله مراکز شناخته شده و صاحب نام در عرضه و توزیع انواع مختلفی از تجهیزات ایمنی است که توانسته سهم بسزایی در ارتقای میزان ایمنی کاربران در حوادث کاری، ایفا نماید. بنابراین به خرید از این مجموعه اعتماد کرده و با اطمینان خاطری تمام، سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()