در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در حوزه پزشکی، بهترین متخصص قلب و عروق با کلیه متدهای علمی در راستای درمان بیماری های قلبی آشنا می باشند. متاسفانه سبک زندگی عموم افراد نسبت به گذشته تغییرات چشمگیر داشته و این مسئله از میزان فعالیت روزانه افراد کاسته و به نوبه خود مشکلات و بیماری های فراوانی در ناحیه قلب و عروق برای آنان ایجاد نموده است. به همین دلیل شاهد راه اندازی مراکز  بهترین متخصص قلب و عروق در مناطق مختلف می باشیم. با توجه به اینکه قلب به عنوان عضو مهم بدن شناخته می شود و به نوعی عامل اصلی حیات انسان محسوب می شود، بروز کوچکترین اختلال در عملکرد عروق خونی و قلب، نیاز است که به بهترین متخصص قلب و عروق در ناحیه محل سکونت خود مراجعه نمائید تا بدین وسیله بتوانید اقدامات لازم را در خصوص درمان بیماری خود انجام دهید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی سال های متوالی است که در ناحیه شرق تهران تاسیس شده است و طی این سال ها توانسته اند خدمات شایانی در حوزه متدهای تشخیصی در راستای درمان بیماری های قلبی به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

فاکتورهای متعددی بر روی نحوه عملکرد عروق خونی و قلب تاثیرگذار می باشد. از این رو به راحتی نمی توان در رابطه با مشکلات و در های ایجاد شده در ناحیه قفسه سینه اظهار نظر نمود و نیاز به انجام آزمایشات آنژیوگرافی و اکوی قلب است که توسط بهترین متخصص قلب و عروق در ابتدا به بیمار پیشنهاد داده می شود. سپس متخصص با ملاحظه نتایج آزمایشات به درستی می تواند نوع اختلال بوجود آمده برای فرد را تشخیص داده و نسبت به درمان فرد اقدامات لازم را انجام دهد. در حال حاضر جهت انجام اکوکاردیوگرافی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید و بر اساس تعرفه های استاندارد هزینه های آزمایشات  آنژیوگراف قلب  ، اکوی قلب و دیگر روش های تشخیصی و درمانی را انجام دهید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()