بهترین روش خرید کفش نگهبانی

یکی از رایج‌ترین تجهیزات ایمنی مربوط به کار، کفش نگهبانی می‌باشد. اولین و مهمترین نکته در هنگام خرید  کفش نگهبان ، این است که از مورد تایید بودن این کفش‌ها و همچنین دارا بودن گواهینامه مطابق با مقررات در مورد پیشگیری از خطرات شغلی اطمینان حاصل کنیم. در صورتی که جهت خرید کفش نگهبانی، به دنبال مرکزی معتبر و مطمئن می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم با  کارشناسان فروش رادین در ارتباط باشید.

ویژگی‌های یک کفش نگهبانی خوب!

در این بخش، به دو مورد از ویژگی‌های مهم یک کفش نگهبانی خوب، اشاره می‌شود:

  • مقاوم در برابر شستشوی مداوم: بسیاری از محیط‌های کاری به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، به نظافت و اقدامات بهداشتی شدیدی نیاز دارد. بنابراین مهم است که کفش‌ پرسنل در برابر شستن بسیار، مقاوم بوده و به دفعات بتوان آن را بارها "ضدعفونی" نمود.
  • دارا بودن کفی ضد لغزش: استفاده از این کفی نیز یکی از مهمترین الزامات یک کفش نگهبانی با کیفیت است و مانع از سر خوردن در سطوح سرامیکی و خیس می‌شود.

جهت کسب آگاهی بیشتر از ویژگی‌های یک کفش نگهبانی خوب، با مجموعه رادین، تماس گیرید!

نحوه خرید آنلاین کفش‌های نگهبانی

در گذشته، خرید و تهیه هر محصولی تنها به صورت حضوری امکان پذیر بود. اما امروزه، با گسترش زیرساخت‌های اینترنتی و شکل گیری بازارهای خرید و فروش آنلاین، خرید غیرحضوری محصول نیز بسیار رایج شده است. در همین راستا، مجموعه رادین، جهت رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان خود، فروش اینترنتی محصولات خود را راه اندازی کرده است. مجموعه رادین، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که با خرید کفش کار مانند کفش‌ نگهبانی این مجموعه، به جدیدترین کفش‌های برخوردار از استانداردهای ایمنی، دسترسی خواهند داشت. لازم به یادآوری است که در صورتی که در طی فرایند خرید آنلاین خود با مشکل و یا چالشی مواجه شدید، می‌توانید با بخش پشتیبانی رادین ارتباط گرفته و راهنمایی‌های لازم را اخذ کنید!

 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()