دستگاه تخمه پزی یا دستگاه تفت تخمه یکی از دستگاه هایی است که در فروشگاه ها از آن استفاده می شود. از این دستگاه می توان برای تفت تخمه و یا آجیل و دیگر مغز ها استفاده کرد. امروزه از تنقلات و خشکبار بسیار استفاده می شود و همین امر باعث شده خرید دستگاه تخمه پزی بسیار افزایش پیدا کند و بتوان با استفاده از آن اشتغالی را ایجاد کرد.

کاربرد دستگاه تخمه پزی

از دستگاه تخمه پزی برای تفت آجیل و خشکبار استفاده می شود. این دستگاه فرآیند تفت و طعم دهی به تخمه و خشکبار را فراهم می کند. برای تفت انواع تخمه، فندق، پسته ، بادام، سویا و ... از این دستگاه استفاده می شود.

روش کار دستگاه تخمه پزی

دستگاه تخمه پزی موجب تفت خشکبار با حرارت غیر مستقیم شده و توسط مشعل گاز و یا گازوئیل کار می کند. درجه حرارت این دستگاه قابل تنظیم بوده و برای انواع مغز و دانه ها می توان از حرارت مختلف بهره برد. این دستگاه در ظرفیت های مختلف به تولید می رسد و برای خرید باید نوع مناسب با مصارف خود را تهیه نمایید. دستگاه تخمه پزی شامل تفاوت از نظر ظرفیت مخزن، ظرفیت تولید و بالابر می باشد.

استفاده از دستگاه تخمه پزی در منازل

بسیاری از افراد در بخش کسب و کار های خانگی فعالیت دارند و خشکبار شامل شغل گسترده ای است که با داشتن دستگاه تخمه پزی می توان در بخش تفت خشکبار و عرضه ی آن فعالیت داشت. به همین جهت از دستگاه تخمه پزی در منازل نیز می توان بهره برد. این دستگاه حجم کمی داشته و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()