چندین سال است که تولید کنندگان زغال تلاش نموده اند با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و همچنین مواد اولیۀ مرغوب بتوانند زغال های با کیفیتی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. در همین راستا  زغالی مجلسی به عنوان یکی از پرمصرف ترین انواع زغال در سطح بازار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. چرا که این نوع زغال هم از نظر شکل ظاهری و کیفیت در سطح قابل قبولی تولید می گردد. خیلی از افراد در موقعیت های مختلف خواستار خرید زغال مجلسی می باشند که در ادامۀ متن بیشتر به ویژگی های آن می پردازیم. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از توزیع کنندگان زغال در تهران فعالیت دارد و همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

مشخصه های مهم زغال های مجلسی

از مهمترین خصوصیات ذغال مجلسی می توان به شکل فشرده، ابعاد و مدل آنها اشاره نمود. در واقع این نوع زغال از دوام و مقاومت بالایی در برابر پودر شدن برخوردار است و به نوعی حرارت زیاد و یکنواختی را برای مدت زمان طولانی تأمین می کند. ضمن آنکه دیرتر به خاکستر تبدیل می شود و حمل و جابجایی این نوع زغال نسبت به زغال های معمولی راحت تر است. جهت تولید زغال مجلسی از چوب درختان مرکب، انجیر، توت، بادام، بلوط و ... بهره گرفته می شود. همانطور که می دانید مصارف اصلی زغال، پختن کباب و استعمال دخانیات می باشد و عموم افراد متناسب با نیازی که دارند، به دنبال خرید بهترین زغال می باشند.

قیمت  خرید زغال لیمو  و زغال مجلسی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به کیفیت آن، ابعاد و جنس چوب اشاره نمود. بدین وسیله افرادی که به دنبال خرید زغال با کیفیت و قیمت مناسب می باشند، می توانند به طور مستقیم از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت اینترنتی سفارش دهند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()