سی بی سی تی دندان یکی از روش های پیشرفته در حوزۀ تصویربرداری دندان به شمار می رود. پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا متخصصین بتوانند امکان تصویربرداری سه بعدی از نسوج نرم و سخت در نواحی دهان و دندان را بدون تغییر در ابعاد آنها فراهم نمایند. به طور کلی پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده روش های درمانی نسبت به گذشته مؤثرتر باشد، ضمن آنکه باعث کاهش هزینه های درمان در حوزه های دندانپزشکی شده است. نکتۀ قابل توجه در حوزۀ امور رادیولوژی دندان وجود دارد، این است که متخصص دندانپزشک با داشتن اطلاعات اولیه از وضعیت بیمار اجرای سی بی سی تی دندان را برای شخص تجویز می کند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به صورت حرفه ای در زمینۀ خدمات رادیولوژی دندان فعالیت می کند و توانسته با اتکاء به کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته، آمادۀ اجرای روش های مختلف رادیولوژی دندان با تعرفه های مشخص می باشند.

نحوۀ رادیوگرافی CBCT دندان

رادیولوژی CBCT دندان روشی مؤثر برای تصویربرداری سه بعدی از نواحی داخلی دهان می باشد چون از اشعۀ مخروطی بهره می گیرد و از زوایای مختلف همان ناحیه تصویربرداری می کند. بدین ترتیب دندانپزشک بهتر می تواند وضعیت بافت های نرم و سخت دندان را بررسی نموده و در نهایت بهترین روش را برای درمان مشکلات دندانی شخص در پیش می گیرد.

تعرفه ی خدمات سی تی اسکن دندان و سی بی سی تی دندان از طرف اتحادیۀ اصناف دندانپزشکی مشخص می باشد که البته ممکن است برخی از روش های مدیریتی نیز بر روی تعیین برخی از تعرفه های دندانپزشکی تأثیرگذار باشد. جهت رزرو نوبت و اجرای روش های مختلف رادیوگرافی دندان می توانید با کادر پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر مجهز به تجهیزات پیشرفته ای هستند که امکان تصویربرداری سه بعدی را نیز برای مراجعین محترم فراهم نموده است.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()