مداد ابرو یکی از کاربردی ترین وسایل آرایشی است که به زیبایی ابروها کمک می کند. ورود  مداد ابرو در لیست لوازم آرایش، به بانوان کمک می کند که بتوانند قطر ابروهای خود را نازک و یا ضخیم تر نمایند. نازکی و کم پشت بودن ابرو یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها محسوب می شود. به همین دلیل بانوان هزینه های زیادی را برای مرتفع نمودن این نقص صرف می کنند. عرضۀ مداد ابروی مناسب باعث شد تا خانم ها بتوانند با این دغدغه رو به رو شوند. فروشگاه آراشیک به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم آرایشی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته اند بر حسب نیاز بازار، محصولات آرایشی برند و اورجینال را عرضه نمایند.

خرید مداد ابرو مناسب

در انتخاب و خرید مداد ابرو می بایست یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود چون نقش بسزایی بر روی زیبایی چهره دارد. بدیهی است مداد ابرو در سِت های لوازم آرایشی وجود دارد و به سهولت می توان آنها را متناسب با رنگ پوست تهیه نمود. پیش از خرید مداد ابرو، می توانید سطح کیفیت و رنگ آن را بر روی مچ دست امتحان نمائید. از ویژگی های مهم مداد ابروی خوب می توان به طبیعی جلوه دادن ابرو اشاره نمود. در حال حاضر فروش مداد ابرو با طیف رنگی روشن و تیره با نوک ضخیم و نازک صورت می گیرد. بدین ترتیب خانم ها می توانند با استفاده از مداد ابرو مناسب، قطر ابروهای خود را نازک تر و یا ضخیم تر ترسیم نمایند و زیبایی ابروها و چهرۀ خود را دو چندان نمایند.

هنگام تهیۀ مداد ابرو، می بایست رنگی را انتخاب نمائید که تناسب رنگی با رنگ طبیعی ابرو داشته باشد و با استفاده از این محصول، می توان هاشور برای ابرو ایجاد نمود و جذابیت چهره را بیشتر نمایش داد. برای خرید ریمل و مداد ابرو و سایر لوازم آرایشی می توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()