کرم پودر یکی دیگر از لوازم آرایشی است که جهت زیرسازی آرایش و میکاپ مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید کرم پودر نسبت به کانسیلر و پنکیک رایج تر است چون سطح پوشانندگی بالایی دارد. تولید کنندگان لوازم آرایشی توانسته اند کرم پودر را با طیف رنگی متنوع تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. بدین ترتیب افراد متناسب با رنگ پوست خود، مناسب ترین طیف رنگی کرم پودر را خریداری نمایند. فروشگاه آراشیک بر روی فروش لوازم آرایشی متمرکز است و توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان، محصولات متنوعی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

مهمترین ویژگی های کرم پودر

از ویژگی های مهم کرم پودر می توان به ماندگاری بالای آنها، تنوع طیف رنگی، استفاده از ترکیبات عالی، سازگاری با پوست، عدم ایجاد حساسیت، برخورداری از ترکیبات ضد آفتاب و سطح پوشانندگی بالا اشاره نمود. از جمله برندهای شناخته شدۀ کرم پودر می توان به سینره، فلورمار، گرلن، مای، این لی، اریکه، ژیوانشی، آمیتیس، دوسه و ... اشاره نمود. بدین ترتیب بانوان به راحتی می توانند متناسب با طیف رنگی پوست خود، بهترین کرم پودر را تهیه نمایند. انتخاب کرم پودر بر روی کیفیت زیرسازی آرایش بر روی پوست تأثیرگذار می باشد. با توجه به اینکه نگهداری از پوست برای بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو توصیه می کنیم برای خرید کرم پودر به سراغ برندهای مطمئن و معتبر مراجعه رفته و بدین وسیله زیبایی و سلامت پوست خود را حفظ نمائید.  خرید فیکساتور را به صورت اینترنتی از سایت آراشیک با بهترین قیمت انجام دهید. 

قیمت کرم پودر بر اساس برند و ساختار آنها تعیین می گردد. بدیهی است امکان خرید کرم پودر ارزان با بهترین برند برای شما فراهم می باشد. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت می باشید، توصیه می کنیم توجه ویژه به اصل بودن برندهای خارجی داشته باشید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آراشیک به سهولت می توانید از میان برندهای موجود در بازار، بهترین مارک کرم پودر را سفارش دهید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()