اتوبار از مراکز اصلی است که در حوزۀ حمل و باربری اسباب و اثاثیه فعالیت می کنند. با توجه به اینکه اسباب کشی و حمل بار بخش مهمی از صنعت اتوبار را به خود اختصاص می دهد. چنین مجموعه هایی دارای یک سری مسئولیت اختصاصی هستند که با استفاده از نیروی متخصص و تأمین وسایل نقلیۀ باری مناسب به همشهریان ارائه داده می شود. اگر به دنبال مرکز باربری برای حمل اثاثیۀ منزل خود می باشید، می توانید با مجموعۀ اتوبار آزادی تماس بگیرید. این مرکز یکی از باسابقه ترین مجموعه های اتوبار و باربری همواره آمادۀ سرویس دهی به همشهریان گرامی می باشند.

مجرب ترین مرکز باربری در منطقه تهران

متأسفانه افرادی که در تلاش برای جابجایی محل سکونت و یا کسب و کار خود می باشند، می توانند به صورت تلفنی هماهنگی های لازم را در خصوص چگونگی دریافت خدمات باربری انجام دهند. با توجه به اینکه روز به روز بر تعداد شهرنشینان افزوده می شود و افراد به نوعی در طول روز با دغدغه های فراوانی رو به رو هستند. اعضای خانواده به تنهایی زمان کافی برای رسیدگی به امور بسته بندی و جابجایی وسایل سنگین بدون آسیب دیدگی به آنها ندارند. بنابراین دریافت خدمات از سوی مراکز اتوبار و  باربری  می تواند شرایط مناسبی را پیش روی شما قرار دهد.

در واقع چنین مجموعه هایی با استخدام نیروی کارگر مجرب و توانمند توانسته اند شرایط را برای افرادی که نیاز به خدمات باربری دارند، فراهم نمایند. صرف هزینه برای امور بسته بندی اصولی اسباب و لوازم منزل می تواند به میزان قابل توجهی از وقوع خسارت به وسایل جلوگیری کند. اسباب کشی و خدمات اتوبار و باربری نیاز یک جامعه می باشد و امروزه برخی از افراد به صورت هوشمندانه در این حوزه سرمایه گذاری نموده اند. اتوبار آزادی نیز به عنوان یکی از مراکز اتوبار فعالیت خود را در تهران آغاز نموده و به اقتضای نیاز همشهریان از نیروی کار متخصص و وسایل نقلیۀ مطمئن بهره می گیرند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()