دستکش کار یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی است که در اکثر مشاغل فنی و مهندسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. نکات فراوانی در حوزۀ انتخاب و خرید دستکش کار وجود دارد و به همین دلیل در این پست قصد دارم به برخی از موارد مهم آن بپردازم. همانطور که می دانید حفظ ایمنی اعضای مختلف بدن به افراد آسودگی خاطر خاصی می دهد که می توانند بدون دغدغه فعالیت های فیزیکی خود را انجام دهند. هم اکنون فروش  دستکش کار در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که می توانید برخی از مدل های پرفروش آن را در فروشگاه رادین ایمن ملاحظه نموده و سپس با قیمت مناسب خریداری نمائید.

مهمترین ویژگی های یک دستکش کار استاندارد

دستکش کار دارای انواع متفاوتی می باشد که از مزایای هر کدام از آنها در مشاغل مختلف بهره گرفته می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم کارفرمایان در انتخاب دستکش ایمنی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرند. بررسی تجهیزاتی که توسط کارگران مورد استفاده قرار گرفته می شوند و این که آن ابزارآلات چه نوع صدماتی را برای افراد بوجود می آورد موارد مهم و اساسی هستند که جهت خرید دستکش ایمنی بایستی در نظر گرفته شود. فروش کفش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی از طریق سایت انجام می گیرد. 

دستکش کار لاتکس، دستکش ایمنی پارچه ای و برزنتی، دستکش کار پلاستیکی، دستکش کار چرم، دستکش ایمنی فلزی و ... تنها برخی از دسته بندی های اصلی دستکش های کار به شمار می روند. بدین ترتیب کارفرمایان و افرادی که در حوزۀ خاصی فعالیت دارند که با دستگاه و ابزارآلات پر خطر در ارتباط هستند، می بایست جهت ایمن نگه داشتن دست های خود اقدام به خرید دستکش ایمنی مناسب نمایند. انتخاب دستکش کار شما می تواند از میان دستکش های ایمنی ضد برش، نسوز، ضد اسید و ... صورت گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات، مناسب ترین دستکش را خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن 

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()