آموزش مجازی بهترین راهکار برای افرادی است که دسترسی فیزیکی نمی توانند به محیط های آموزشی داشته باشند. با مشاهدۀ توسعۀ اینترنت در عصر دیجیتال، برخی از مراکز آموزشی تلاش نمودند به سمت و سوی آموزش مجازی سوق پیدا کنند و بدین ترتیب بتوانند با راه اندازی سیستم آموزش از راه دور، افرادی که به دلایل متفاوت مجبور به ترک تحصیل می شدند را مجدداً در مسیر آموزش نگه دارند. در ابتدا دانشگاه ها سیستم آموزش مجازی را راه اندازی نمودند ولی در دهۀ اخیر شاهد گسترش مدارس آموزش از راه دور برای مقاطع تحصیلی متوسطه نیز می باشیم.

ثبتنام در دوره های آموزش مجازی

افتتاح چنین مدارسی بیش از گذشته در سطح کشور احساس می شود چون روز به روز شاهد پیشرفت تکنولوژی می باشیم. در نتیجه می بایست سیستم آموزش نیز در همین راستا توسعه پیدا نماید و بتواند با تغییر و تحول بوجود آمده، بهترین خدمات آموزشی را به دانش آموختگان ارائه دهند. احداث مدرسه آموزش مجازی در تهران و شهرستان ها بهترین موقعیت برای افزایش سطح کیفیت آموزش می باشد چون سیستم آموزش از راه دور به مؤسسان کمک می کند که بتوانند آموزش با کیفیتی را تهیه و در دسترس دانش آموزان در اقصی نقاط کشور قرار دهند.

دسترسی سریع، فاقد محدودیت مکانی، برنامه ریزی و مدیریت از جمله اهداف اصلی است که دوره های آموزش مجازی آنها را مد نظر قرار می دهد. چندین سال است که شاهد افزایش دانش آموختگانی هستیم که با استفاده از سیستم آموزش از راه دور دوره های تحصیلی خود را با موفقیت هر چه بیشتر کسب نموده اند. بنابراین می توان گفت استفادۀ درست از بستر اینترنت، می تواند توأم با شکوفایی باشد و بستر مناسبی برای بهره برداری در امور آموزش به شمار رود. اگر تمایل به ثبت نام در دوره های آموزش مجازی را دارید، می توانید با کادر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل نموده و هماهنگی های لازم را جهت ارسال مدارک و پرداخت شهریۀ متعارف انجام دهید.

 

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()