تا کنون مقالات متعددی در حوزۀ طرح توجیهی گردآوری شده است تا بدین گونه ای بتوانند به میزان اهمیت نگارش این مطالب، پیش از آغاز یک فعالیت اقتصادی، فرهنگی و تجاری اشاره نمایند. به طور کلی نگارش طرح توجیهی توسط یک سری متخصصیین و مهندسین در حوزه های اقتصادی، مدیریتی و حسابرسی صورت می گیرد. نکات کلیدی فراوانی در عرصۀ مشاوره و گزارش نویسی  طرح توجیهی وجود دارد و به دلیل گستردگی این موضوع مهم، در این متن تنها می توانیم به برخی از موارد مهم آن اشاره نمائیم. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با مدیریت عالی توانسته از تخصص مهندسین و اساتید خبره بهره مند گردد.

گردآوری مباحث در گزارشات طرح توجیهی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و بدین وسیله سرمایه گذاران متناسب با نوع پروژه، نگاه ریزبینانه نسبت به مطالب مندرج در دسته بندی اصلی طرح توجیهی دارند. در بخش نخستین مکاتبات طرح توجیهی، به معرفی پروژه پرداخته می شود و کلیت سرمایه گذاری به طور جامع برای ارگان های دولتی منجمله بانک تهیه می شود.

در بخش دوم از گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی ورق استنلس استیل ، محصولات و نوع خدمات ارائه شده می باشد. در این صورت می توانید از این قسمت به بهترین شکل ممکن بهره گیرید و نگاه جامعی نسبت به اجرای پروژه داشته باشید. در این بخش از آمارهای به روز استفاده می شود و مطالعات دقیق در حوزۀ سرمایه گذاری می شود. مطالعات سنجی بازار نسبت به تقاضای یک محصول و یا خدمات از موارد مهم و اساسی است که گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش می کند در این حوزه مشاورۀ تخصصی به سرمایه گذاران ارائه دهد. بعد از گردآوری اطلاعات صحیح و جامع، مطالب به صورت طرح توجیهی گزارش نویسی می شود و نتایج در دسترس سرمایه گذار قرار می گیرد و بر اساس آن تصمیم در خصوص اجرای یک پروژه اتخاذ می گردد.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()