خرید عمده لوازم جانبی موبایل توسط افرادی که قصد راه اندازی مراکز فروش تجهیزات گوشی های هوشمند دارند، صورت می گیرد. همانطور که می دانید موبایل به عنوان یکی از دستگاه های هوشمند و پرکاربرد در زندگی امروز ما می باشد. همواره شاهد توسعه و گسترش این صنعت در سراسر جهان می باشیم و کشورهای مختلف در تلاش هستند محصولاتی متنوع تولید و روانۀ بازار نمایند. پخش عمده لوازم جانبی موبایل توسط بازرگانی 414 به منظور برآورده نمودن نیاز صاحبان کسب و کار نوپا می باشد.

این مجموعۀ معتبر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات باسئوس در ایران فعالیت می کند و متناسب با نیاز بازار، انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند را در دسترس انتخاب متقاضیان قرار می دهند بنابراین  می توانید خرید عمده لوازم جانبی موبایل را از این مجموعه انجام دهید.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل همراه با گارانتی معتبر

نکتۀ طلایی که در خصوص خرید عمده لوازم جانبی موبایل مطرح می شود، داشتن گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش می باشد. هدفون، پاوربانک، گلس، شارژر، باتری موبایل، قاب گوشی، هولدر، کابل و ... تنها برخی از دسته بندی های اصلی لوازم جانبی موبایل به شمار می روند که توسط مراکز توزیع تجهیزات دیجیتالی و وسایل جانبی گوشی های هوشمند می توان تهیه نمود.

یکی از موارد مهم و اساسی که در زمینۀ خرید و پخش عمده لوازم جانبی موبایل وجود دارد، این است که قیمت محصولات نسبت به خرید تکی بسیار ارزان می باشد. بدین ترتیب افرادی که تلاش دارند کسب و کار کوچکی را راه اندازی نمایند و در ابتدای کاری که انجام می دهند، با قیمت ارزان تر از بازار اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل ارزان نمایند از طریق فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 محصولات مورد نیاز مغازه و فروشگاه خود را تأمین نمایند. با توجه به تنوع بالای برند و وجود امکان تقلبی لوازم جانبی موبایل در بازار، می بایست جهت جلوگیری از این اتفاق به فروشگاه و نمایندگی های معتبر همچون بازرگانی 414 مراجعه نمائید که محصولات عرضه شده را همراه با گارانتی تحویل مشتریان می دهند.

  فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                   تلفن های فروشگاه:                                                                                                     

                       02166762740     02166723936                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()