اگر در خصوص برخی از فعالیت ها اطلاعات کافی ندارید و نمی دانید با چه خطراتی ممکن است رو به رو شوید، توصیه می کنیم پیش از انجام فعالیت های فیزیکی، حتماً از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده نمائید. دستکش کار به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل ایمنی است که برای هر حرفه ای تهیۀ آن لازم و ضروری می باشد. البته بایستی متناسب با نوع خطرات احتمالی، دستکش ایمنی با جنس مناسب را تهیه نمائید. با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن برای شما امکان خرید دستکش کار پلاستیکی، لاتکس، پارچه ای، برزنتی و ... با برندهای مختلف فراهم می باشد.

فروش دستکش کار با متریال متفاوت

با توجه به اینکه پوشیدن لباس کار پیش از آغاز فعالیت های فیزیکی ضرورت دارد، جنس دستکش کار بر روی حفظ سلامت دستان مؤثر است. معمولاً هر کدام از انواع دستکش کار متناسب با فعالیت های مختلف به صورت منحصر به فرد طراحی می شوند. در نتیجه اگر به دنبال خرید دستکش کار استاندارد می باشید، مشخصات فنی تولید محصول را بررسی نمائید.

متناسب با مشاغل مختلف، می بایست دستکش ایمنی مناسب تهیه گردد که علاوه بر داشتن کارایی، مانع از تسهیل فعالیت فرد نگردد. مشاغلی همچون جوشکاری، ریخته گر و آتش نشان نیازمند به خرید دستکش کار نسوز و عایق حرارت می باشند. با انتخاب دستکش کار استاندارد، فرد حین حفظ سلامت دستان، می تواند با آسودگی خاطر فعالیت خود را انجام داده و به نوعی بازدهی کار را می توان دو چندان نمود.

قیمت دستکش کار بر پایۀ جنس، نوع و طرح آن تعیین می گردد. بدین ترتیب افرادی که نیازمند به خرید دستکش ایمنی هستند، به سهولت می توانند از میان محصولات موجود، بهترین دستکش را تهیه نمایند. یک دستکش کار استاندارد دارای یک سری ویژگی هایی است که خریدار می بایست هنگام تهیۀ آن بدان توجه داشته باشد. هم اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن خرید تجهیزات ایمنی را انجام دهید.

 

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()