اگر در پی خرید زغال با دوام و کم خاکستر می باشید، زغال چینی وارداتی  را به شما پیشنهاد می کنم. این نوع زغال متفاوت از زغال های رایج در بازار تولید می شود و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال خرید زغال با دوام می باشید، می توانید متناسب با نیازی که دارید، از کیفیت بالای ذغال های چینی وارداتی استفاده نمائید. نوع زغال بر روی ماندگاری و میزان خاکستری که تولید می کند، تأثیرگذار می باشد. تولید کنندگان با روش های سنتی و صنعتی اقدام به تولید زغال می نمایند. از این رو در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع زغال چینی وارداتی و ایرانی می باشیم که علاقه مندان به خرید زغال های فشرده می توانند از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب تهیه نمایند.

مواد تشکیل دهندۀ زغال چینی وارداتی

مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ ذغال چینی وارداتی عبارتند از : ضایعات چوبی همچون خاک اره، خاک زغال و پوست گردو می باشد. البته هر کدام از این مواد دارای سطح رطوبت متفاوت هستند. بدین وسیله توصیه می کنیم هنگام خرید زغال چینی ، سطح کیفیت و انسجام بافت زغال را به طور دقیق بررسی نمائید. این نوع زغال به دلیل سازگاری با محیط زیست مورد استقبال قرار گرفته است و از جمله زغال های ارزان موجود در بازار محسوب می شود و به نوعی مانع از قطع کردن درختان می شود و صنعت مناسبی برای حفظ جنگل های طبیعی به شمار می رود.

قیمت زغال چینی وارداتی نسبت به شیوۀ تولیدی که دارد، بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. جهت اطلاع از قیمت زغال چینی وارداتی و ایرانی می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید. این مجموعه در زمینۀ فروش انواع زغال با کیفیت و مرغوب مانند فروش زغال چینی ایرانی  فعالیت خود را آغاز نموده، در نتیجه می توانید متناسب با نیاز مصرفی، اقدام به خرید ذغال چینی وارداتی نمائید.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()